Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

ברשותי מאזדה 6 2008 צורה חדשה
עם תקלת מנורה כרית אוויר בלוח שעונים

לאחר בדיקה עם מחשב מחובר לרכב נקבע כי התקלה היא
"מחשב כרית אוויר תקול"

בגלל שהמחירים יקרים
ביקשתי מק"ט מהחשמלאי והזמנתי את החלק מחו"ל

החלק הגיע החשמלאי הרכיב אבל עדיין המנורה מופיעה ההבדל היחיד
שעכשיו שחיברנו מחשב לאוטו המחשב נקי מתקלות אך בפועל המנורה ממשיכה להדלק

השאלה שלי כזאת:

יתכן וצריך לעשות לימוד למחשב כדי שיבטל את התקלה?

מספיק רק בהחלפת המחשב כדי לבטל את התקלה בלי לימוד?

יתכן ובגלל שהמחשב מחו"ל והדגמים שם קצת שונים כן צריך לימוד לרכב ?

יכול להיות שיש בעיה אחרת שגורמת למנורה להמשיך להדלק בלי קשר למחשב ?


חשוב לדעת !

המחשב שהוזמן תקין היות וחובר מחשב לאוטו והוא נקי מתקלות
אני מאמין שאפשר לשלול גם בעיה אחרת כי המחשב לא מראה שום תקלה
התקלה היחידה היא בלוח שעונים שהמנורה מסרבת להכבות

עם משיהו נתקל בדבר כזה במצב דומה או סתם פשוט מבין
אשמח לחוות דעת
תודה.

פורסם
לפני 54 דקות, מאור30 כתב:

בדקת במיקרה מתחת למושב הנהג שהמחברים מהודקים כמו שצריך?

 

 

במושב שליד הנהג 

בקונקטור מתחת חתכו ושמו נגד

פורסם
לפני 2 דקות, מאור30 כתב:

למה חתכו ושמו נגד? אולי הבעיה שם? וזכור לי דווקא שזה מתחת למושב הנהג.

 

לפי הערכה שלי רצו לבטל את הזמזום של החגורת בטיחות 

 

לגבי המושב נהג הכל מחובר 

פורסם

אין קשר בין חגורה לכרית אויר במיקרה הזה. מתחת לכיסא נהג תן לחיצה על המחברים למרות שהם נראים מחוברים. זה פשוט מחלה ברכב הזה המחבר של הכרית אויר נוטה טיפה להשתחרר בעיקר בגלל משחקים עם הכיסא.

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, מאור30 כתב:

אין קשר בין חגורה לכרית אויר במיקרה הזה. מתחת לכיסא נהג תן לחיצה על המחברים למרות שהם נראים מחוברים. זה פשוט מחלה ברכב הזה המחבר של הכרית אויר נוטה טיפה להשתחרר בעיקר בגלל משחקים עם הכיסא.

 

מי מאמר שאין קשר בין חגורת הבטיחות לכרית האוויר? בהחלט שיש קשר אתה צריך ללמוד עוד הרבה על מערכת כריות אוויר.

אם המקט של המחשב כריות אוויר החדש שונה מהישן אז יתכן מאוד שהוא לא מתאים כלל לרכב או שזקוק ללימוד ע"י סורק תקלות מקורי או שווה ערך.

ישנם שינויים בין המקטים למשל יותר או פחות כריות אוויר וכו.

מה הייתה הבעיה של המחשב הישן?

 

ובדרך כלל הבעיה מתחת לכסא נוסע ולא של הנהג כפי שציינו כאן קודם כי בכיסא נוסע קיים חיישן תפוסה שידוע כבעייתי. אך כרגע אין להסיק מכך מסקנות מבלי לבצע אבחון מקצועי.

 

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
לפני 19 שעות, מאור30 כתב:

במיקרה הזה ספציפית אין שום קשר בין התקלה לחגורת הבטיחות והנגד ששמו. בכללי זה מערכות שתלויות זו בזו במיוחד ברכבים החדישים.

כנראה שאינך מכיר את הרכב.

בהחלט שיש קשר בין חגורת הבטיחות לבין מערכת כריות האוויר.

ברכב הזה מותקנת מערכת מתוחכמת מאוד בדיוק כמו ברכבים שמייצרים היום.

בכסא הנוסע מותקן חיישן מותחכם מאוד עם מחשב שלא ניתן לעקוף עם נגד. אלא קיט ייעודי אפטרמרקט שמכיל מודול שמדמה את פעולת החיישן שתמיד מישהו יושב בכסא.

 

עשה טובה ואל תגיב במה שאינך מבין ומכיר בוודאי לא במערכות כאלה מסוכנות.

אתה חושב שכל רכב בנוי כמו יונדאי גטס.

פורסם

לצערי שלא כל רכב בנוי כמו גטס...הרכב הפשוט והאמין ביותר שיש ואם אנשים במדינה יינהגו כמו שצריך הוא גם יהיה רכב בטוח.

אז במיקרה אני מכיר את הרכב ואת מערכותיו יש אפילו כזה רכב לאישתי וגם במיקרה הזה אני גם דיי בטוח שהמעקף שעשו לא קשור לכרית האויר. כבר ניתקלתי במיקרים במערכת הזו שבהם החליפו מחשבים וחצי מהרכב שהבעיה הייתה בסוף חיווט. מקווה שהמיקרה הזה ייסתיים על הצד הזול והנכון ביותר.

פורסם

אינני אומר שהבעיה של פותח האשכול קשורה לחגורת הבטיחות.

אם אין תקלות במחשב כריות האוויר אז יש בעיה של תאימות המחשב כריות לרכב או עניין של הגדרה.

אין קשר לחיווט כפי שציינת משום שכל נתק או קצר יקפיץ תקלה.

זה שיש רכב כזה לאשתך לא אומר כלום.

לאמא שלי היה רכב כזה מספר רב של שנים ולפניו מאזדה לאנטיס. מה זה אומר?

 

במקרה יש לי ניסיון רב ברכבי מאזדה עוד לפני קבוצת רנו ניסאן.

 

פורסם

עם נסיון לא מיתווכח. ברור לגמרי שאם היה לך במישפחה רכבים כלשהם ואתה מיתעסק בתחום אז זה רק ייתן לך יותר להתמקצע יותר באותו סוג רכב. 

פורסם

אין קשר לרכב שהיה במשפחה ואולי לא עבר עליו שום תקלה שהיה צריך לטפל בה. 

אתה משווה עבודת חובבן למקצוען, שמתעסק ברכבים שונים לפרנסה ולא ברכבי המשפחה בשביל הפאן. 

 

למקרה הנ"ל, האם המק"טים של היחידות הבקרה של כרית האויר זהות לגמרי?

מאיפה הגיע החלק החלופי? 

האם הנורית כרית אויר דולקת קבוע או מהבהבת? 

פורסם
בתאריך 20.3.2020 בשעה 16:05, danniel כתב:

אין קשר לרכב שהיה במשפחה ואולי לא עבר עליו שום תקלה שהיה צריך לטפל בה. 

אתה משווה עבודת חובבן למקצוען, שמתעסק ברכבים שונים לפרנסה ולא ברכבי המשפחה בשביל הפאן. 

 

למקרה הנ"ל, האם המק"טים של היחידות הבקרה של כרית האויר זהות לגמרי?

מאיפה הגיע החלק החלופי? 

האם הנורית כרית אויר דולקת קבוע או מהבהבת? 

1) המק"טים זהים לחלוטין 

2) החלק הגיע מאיביי מקורי לחלוטין

3) נורית דולקת קבוע.

 

*שהזמנתי את החלק המוכר עידכן אותי לפני 

שיש צורך בקידוד המחשב לרכב שלי שלי בשביל להתאים אותו לרכב באמצעות תוכנה 

×
×
  • תוכן חדש...