אהלן
ברשותי מאזדה 6 2008 דגם מפואר מנוע 2500 !
הרכב אצלי 5 חודשים.
לפני חודשיים בערך נדלקה לי מנורת ניהול מנוע (check engine)
פתאום המנורה הופיעה
ניתקתי תמצבר לאפס והמנורה נעלמה ולא חזרה, אך אחרי כמה נסיעות ברכב המנורה חזרה יחד עם מנורה של שמן מנוע והאוטו נכבה, הנעתי שוב תרכב ושתי המנורות נעלמו ולא חזרו יותר
נסעתי בשקט יותר מחודשיים, אך השבוע זה קרה לי שוב
נדלקה מנורת ניהול מנוע איפסתי נעלמה חזרה אחרי זמן מה ואחרי 40 דקות בערך הצטרפה אליה המנורת שמן נכבה האוטו הנעתי ושוב פעם זה נעלם.
יש לציין שיש שמן ומים תקינים במנוע.
מישהו יודע מזה יכול להיות
כיוון ?
תודה לעוזרים