Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם, התקנתי לא מזמן מגבר חדש ברכב והכיוונים ייצאו מכלל שליטה, מי שהתקין לי לא באמת יודע לכוון ונסעתי לעוד עסק שמתעסק בזה וגם הם רואים עליהם שהם לא מבינים בשיט.

מבקש עזרה ממכם כי אני לא רוצה לעשות יותר מידיי נזק.

מרגיש לי שהבאס חלש מידיי והקומפוננטים מקדימה יכולים לתת הרבה יותר ממה שהם נותנים, פלוס אני לא יודע אם הגברתי בהם יותר מידיי את הבאס כי לפעמים הוופר בדלתות נותן דיסטורשן אז לפני שאני ממשיך לסובב שם דברים בלי יותר מידיי ידע אשמח להתייעצות.

יש לי ברכב דאבל דין אנדרואיד שכרגע הכל על FLAT

מגבר Vega Germany חמש ערוצים

זוג קומפוננטים מקדימה מורל טמפו אולטרה

מאחורה זוג hrtz x690 uno

סאב וופר של אלפיין 12 אינץ

 

לגבי הכיוונים במגבר, תהרגו אותי אבל גם אחרי שעות של חרישה ביוטיוב אני לא מבין אם הcrossover ברמקולים צריך לעמוד על HP או FLAT או BF.

הבאס בקטע הזוי מוגבר בLEVEL עד הסוף אבל מבטיח שלפני שהחלפתי מגבר הוא נתן ביצועים הרבה יותר טובים.

יש לסאב גם שלט כיוון כזה (REMOTE) שהוא מכוון על החי חזק ובדאבל דין הוא על 12 מתוך 14 ועדיין אני אומר לכם שהוא נתן פעם עבודה הרבה יותר טובה. מרגיש לי שמשהו עם הLOW PASS לא נכון שם בכלל.

 

ממש ממש אשמח לעזרה עד כמה שאפשר באינטרנט. תודה רבה יא תותחים!!

זאת תמונה של הכיוונים במגבר:

MAGBER.jpeg.21332c6568ee067a861b3f05a77f1e3f.jpeg

פורסם

נעשה קצת סדר כדי שתבין 

HF תדרים גבוהים עוברים מנקודת חיתוך X ומעלה 

LP  תדרים נמוכים עוברים מנקודת חיתוך X ומטה 

BP תדרים בין שתי נקודות עוברים X למטה Y למעלה 

 

למרות שלא קל לכוון על סקאלה שבין 40-4000 הרץ 

על פניו אני לא מוצא שיש בעיה ברורה באופן שבו מכוון המגבר ברמת החיתוכים.

 

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, YoniSM כתב:

אז ההיגיון אומר שהרמקולים האחוריים והקדמיים אמורים להיות על HP?

רמקולים אחוריים וקדמיים HPF ז״א אתה חותך להם את הבאס ונותן לסאב לבצע את העבודה.

בסאב אתה חותך את כל מה שהוא לא באס ז״א LPF.

 

נקודת חיתוך חיתוך  מומלצת  לרוב היא 80db 12db/oct, גם לרמקולים וגם לסאב(כמובן עם LPF ו-HPF בהתאמה)

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם

כן. כנקודת פתיחה ,הם אמורים להיות על HP בחיתוך של 80HZ 

הסאב אמור להיות ב LP על חיתוך של 80HZ 

 

כיוון שאי אפשר לדעת היכן בדיוק נקודות החיתוך האלו מסקאלה של 40-4000HZ ניתן רק להעריך 

לפי השמיעה באוזן ,אבל לפי מה שאני רואה במגבר,טכנית זה נראה בכיוון הנכון.

 

בנוגע לסאב 

תנסה להפוך בין החוטים פלוס ומינוס שלו אולי הפאזה שלו הפוכה.

 

 

 

 

פורסם
לפני 3 דקות, AUDIO KING כתב:

כן. כנקודת פתיחה ,הם אמורים להיות על HP בחיתוך של 80HZ 

הסאב אמור להיות ב LP על חיתוך של 80HZ 

 

כיוון שאי אפשר לדעת היכן בדיוק נקודות החיתוך האלו מסקאלה של 40-4000HZ ניתן רק להעריך 

לפי השמיעה באוזן ,אבל לפי מה שאני רואה במגבר,טכנית זה נראה בכיוון הנכון.

 

בנוגע לסאב 

תנסה להפוך בין החוטים פלוס ומינוס שלו אולי הפאזה שלו הפוכה.

 

 

 

זאת לא פעולה שיכולה לגרום לנזק? לעשות את זה כשהכל כבוי או אפשר תוך כדי ניגון?

 

זאת לא פעולה שיכולה לגרום לנזק? לעשות את זה כשהכל כבוי או אפשר תוך כדי ניגון?

פורסם

אפשר לבצע את זה תוך כדי ניגון אין עם זה בעיה.

אגב בדקתה שאין אצלך במערכת אנדרואיד חיתוכים HP\LP .?..

כי אם יש מן הסתם הרבה יותר קל לעשות את זה מיחידת הראש.

 

 

פורסם

אין במערכת משהו כזה. רק אקוולייזר וכמות באס. יש גם הרץ לבאס שעל פניו נשמע שזה לא משנה כלום ועוד ערך של Q שקופץ בכפולות של רבע. גם לא נשמע שמשהו משתנה.

×
×
  • תוכן חדש...