Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות ראשונית מתאם BLUETOOTH לוולוו S80/S60 דור 1


Ohad A
שימו לב! השרשור הזה בן 1506 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחרונה רכשתי והותקן ברכבי מוצר מעניין, ולכן חשבתי לכתוב התרשמות ראשונית. אינני מתקין או קשור בכל דרך למוצר. סתם שירות לציבור. 

 

ברשותי וולוו S80 שנת 2006 שרכשתי לאחרונה (דור 1). היא חולקת את אותו דשבורד ומערכת סטריאו (בוואריציות שונות) עם וולוו S60 דור ראשון.

 

התבאסתי מכך שאין ברכב אפילו יציאת AUX ולכן האפשרות הייתה או מערכת מולטימדיה בעלות של אלפי שקלים, או למצוא דרך להוסיף AUX. לפני פירוק כל המערכת (שמחוברת גם לחיישני רוורס), חיפשתי פתרון ביניים.

 

חיפוש באינטרנט הוביל אותי למוצר הבא:

 

https://www.ebay.com/itm/Bluetooth-AUX-Adapter-Volvo-HU-401-403-601-603-650-801-803-850-1205-Freisprechen/263597897054?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 (יש לבדוק אם דגם הרדיו שבוולוו שלכם תואם לרשימת הדגמים שבאתר)

 

המדובר באביזר שמאפשר חיבור למערכת המקורית, המעניק למערכת לא רק חיבור AUX, אלא גם חיבור דיבורית A2DP המאפשר הזרמת מוזיקה. למכשיר חיבור USB גם כן, אולם הוא לטעינה בלבד ולא להעברת דאטה. החיבור נעשה באמצעות שקע מחליף הדיסקים במערכת (8 פינים), ולא שידור FM או משהו דומה.  הערכה כוללת: את המכשיר, כבל חיבור למערכת, מיקרופון להתקנה עם כבל באורך 2.5 מטר, כבל AUX פשוט וחוברת התקנה. סך הכל עלות הערכה כולל כמשלוח הייתה כ-76 יורו. 

 

ההתקנה נעשתה בחנות אוטוס סאונד המצוינת בחיפה וערכה כשעה ורבע. ההתקן עצמו קובע בתא הכפפות כך שבמידת הצורך אם הבלוטות לא יעבוד, אוכל להשתמש בAUX

 

מהתרשמות ראשונית איכות הסאונד טובה מאד, והצד השני בשיחה שומע מצוין. הצליל מועבר ללא השהיות דרך הרמקולים של הרכב. במערכת עוברים למחליף הדיסקים ובוחרים דיסק 1 לבלוטות או 2 לAUX. ההתקן עושה גם שימוש בכפתור ההרצה קדימה שבגלגל ההגה לצורך קבלת וניתוק שיחות, אם כי לא בצורה מושלמת (לא ברור מה אורך הלחיצה הנדרש לניתוק או לקבלת שיחה). 

 

אינני יודע עדיין לגבי העמידות, ההתקן אצלי כחודש, אבל אם יתגלו בעיות, אעדכן. כרגע, זה מימלא את הדרישות שלי ומאפשר לי לפנות כספים לשדרוג הרמקולים במקום.

 

מקווה שזה עזר למישהו

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1506 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...