Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצלמת רכב


Dani be1980
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה לגבי מצלמת רכב אני רוצה שהיא תפעל שהרכב מכובה ויש לי סוללת גיבוי 10000 אמפר)הסוללה במצלמה 240 אמפר ( וזה מספיק לכמה שעות טובות עם הסוללת גיבוי

עכשיו השאלה היא עם זה בסדר להשאיר תסוללה דולקת ברכב בזמן שהרכב מכובה ובחום הרכב

היא לא תתפוצץ או משהו כזה ?

פורסם

אני לא מומחה גדול בעניין,הנה מה שכן ידוע לי

סוללות ליתיום לא כאלו נפיצות כמו שחושבים. המחשבה הזו מקורה בדרך כלל בסוללות פגומות כמו אלו שהיו בסאמסונג גלקסי נוט 7.

כל עוד לא חושפים את הסוללות לתנאים קיצונים כמו חום, מכות ומעיכות או טעינת יתר או פריקת יתר, ובהנחה שמהטען איכותי והסוללה לא פגומה, אין מה לחשוש יותר מדי. ובכל זאת כדאי לעשות כמה שאפשר כדי להיות בטוחים.

באוטו לשים את הסוללה בנקודה קרה יחסית.

יש גם קופסאות מיוחדות שבמקרה של התלקחות ישמרו על האש בפנים כמה שניתן.

חכה לעוד תשובות. מעניין.

פורסם

יש מצלמות עם קבל במקום סוללה (וזה פתרון מצוין). אם יש שמש, אפשר לחבר לתא פוטו-וולטאי. או למצוא מצלמה עם "מצב חנייה", כאשר מצלמת תמונות פעם בדקה.

פורסם

בדר"כ רשום על הסוללה את טווח הטמפרטורה המומלצת לאחסון שלה.

אי אפשר לצפות את מה שיכול לקרות כהטמפ' גבוהה, אפשר להניח שבמקרה הטוב היא תשבוק חיים ובמקרה אחר יכולה להתנפח.

 

בכל מקרה מומלץ חיבור קבוע לפיוז ברכב לצורך שלך, יש שרשור בנעוץ

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-CAR-DVR-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/page928

 

תעיין כמה עמודים אחורה, מוסבר שם מה לעשות

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בדר"כ רשום על הסוללה את טווח הטמפרטורה המומלצת לאחסון שלה.

אי אפשר לצפות את מה שיכול לקרות כהטמפ' גבוהה, אפשר להניח שבמקרה הטוב היא תשבוק חיים ובמקרה אחר יכולה להתנפח.

 

 

בכל מקרה מומלץ חיבור קבוע לפיוז ברכב לצורך שלך, יש שרשור בנעוץ

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-CAR-DVR-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/page928

 

תעיין כמה עמודים אחורה, מוסבר שם מה לעשות

 

לא רוצה לחבר עם כבל קבוע לאוטו רק לוודא שהסוללת גיבוי לא תתפוצץ כי המצלמה עובדת רק שיש זרם חשמל והסוללה מתאמה בול עם השעות ותספק עד 12 שעות בכיף

×
×
  • תוכן חדש...