Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה בהצפות - מגבלות הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם נכון אבל שמעתי גם שהמים יכולים לחדור למיסבי הגלגלים ולפגוע באורך החיים שלהם. המים יכולים לפגוע בזיכוך ולהכניס לשם לכלוך. מה שאומר שמעל חצי גלגל כבר יכול להיות נזק מסויים.

פורסם
היו גם רכבים שזרם המים חנק את האגזוז שלהם, כלומר מים חדרו לתוך האגזוז והמנוע פשוט מת

 

בזמן שהמנוע עבד? לא יתכן. מנוע יכול לעצור בגלל חסימת אגזוז, הוא לא ימות מזה.

לכן גם ההמלצה לסוע בהילוך נמוך וסל"ד גבוה, על מנת שהמנוע לא ידומם

יום טוב גם לך

פורסם

מתעלק על השרשור כי לא רואה סיבה לפתוח חדש שאלה קטנה ולא קריטית,

האם יש נזק מסויים בנסיעה בגשם חזק ויש מים על הכביש אבל לא שלוליות של 3/4 גלגל אלא הצטברות קלה של מים , אבל כנוסעים בבין עירוני אחד מאחורי השני לא ניתן להמנע מכך שרכב מקדימה משפריץ המון מים על הגריל של הרכב ? האם יש סיכון בכך לרדיאטור ? האם יכול להגרם נזק ונדרש לתת תשומת לב מיוחד ולבדוק את הרדיאטור שהכל תקין?

כן אבל זה היה בתקופת הבריטים שלא דחפו את האף למקום שבין אדם למכוניתו.

פורסם

הרכב תוכנן לסוע בעולם האמיתי, גם בקיץ וגם בחורף. אין בעיה לסוע בגשם ובכביש רטוב.

יום טוב גם לך

פורסם

 

אם יש לך מרצדס C63, אז תקרא בספר הרכב,

כונסי האויר נמצאים מקדימה מאחורי הגריל ובקלות יכולים לשאוב מים למנוע.

ברכבים "רגילים" כניסת האויר בדר"כ מוגנת יותר.

פורסם

אני אוהב להיכנס לשלוליות ולהשפריץ מים, אם אין אנשים בקרבת מקום. זו אחת הסיבות שקניתי ג'יפ סקסי. אתם חושבים שזה עלול להזיק לרכב, אם מדובר בשלולית חביבה בגובה רבע גלגל?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אני אוהב להיכנס לשלוליות ולהשפריץ מים, אם אין אנשים בקרבת מקום. זו אחת הסיבות שקניתי ג'יפ סקסי. אתם חושבים שזה עלול להזיק לרכב, אם מדובר בשלולית חביבה בגובה רבע גלגל?

 

כן. מאוד.

אתה מכניס בכח התזות מים לתוך מקומות שאם לא היית מתנהג ככה, לא היו נכנסים.

עם הלנדקרוזר שלי אני לא נכנס במהירות לשלוליות כדי להשפריץ, והוא עם שנורקל.

 

כעיקרון אם יודעים שהקרקע מספקת אחיזה טובה, ויש הערכה טובה לגובה המים, נכנסים לא מהר מדי, ולא לאט מדי.

דואגים להיות עם גז יחסית גבוה, כדי למנוע חדירת מים לאגזוז.

כמו שצויין כאן - אם לא חייבים - עדיף להימנע.

בשום אופן לא נכנסים במהירות כדי להשפריץ, זה אולי פוטוגני אבל מזיק לרכב ומיותר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אני אוהב להיכנס לשלוליות ולהשפריץ מים, אם אין אנשים בקרבת מקום. זו אחת הסיבות שקניתי ג'יפ סקסי. אתם חושבים שזה עלול להזיק לרכב, אם מדובר בשלולית חביבה בגובה רבע גלגל?

 

הצחקת אותי כ''כ

תודה..

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
זו אחת הסיבות שקניתי ג'יפ סקסי.

 

אני ממשיך ומתפלא שאתה עדיין משוכנע שהרכב שלך הוא ג'יפ ועוד סקסי.

 

הרכב שלך הוא רכב להובלת 5-7 נוסעים ולא דומה בדבר לצורה של גי'פ/ג'יפון.

מתי תפסיק כבר להתכחש למציאות?

פורסם
אני ממשיך ומתפלא שאתה עדיין משוכנע שהרכב שלך הוא ג'יפ ועוד סקסי.

 

הרכב שלך הוא רכב להובלת 5-7 נוסעים ולא דומה בדבר לצורה של גי'פ/ג'יפון.

מתי תפסיק כבר להתכחש למציאות?

 

Untitled.png

יום טוב גם לך

פורסם
אני אוהב להיכנס לשלוליות ולהשפריץ מים, אם אין אנשים בקרבת מקום. זו אחת הסיבות שקניתי ג'יפ סקסי. אתם חושבים שזה עלול להזיק לרכב, אם מדובר בשלולית חביבה בגובה רבע גלגל?

 

פעם שהייתי צעיר ופחות חכם, היה לי ניסן טרנו קצר אדום....

אז לא הייתה בעיה להיכנס עם הרכב עד שפת הים התיכון, פעם אחת נסעתי לאורך החוף עם כל הגלגלים במים..

השפריצים היו כל כך חזקים שהייתי צריך להפעיל וישריים...

 

המנוע לא נכבה.. ולדעתי לא נגרם נזק.. אבל הוא לא נשאר אצלי הרבה ... אז לא יודע מה נגרם לו אחרי הנסיעה הזאת

פורסם
פעם שהייתי צעיר ופחות חכם, היה לי ניסן טרנו קצר אדום....

אז לא הייתה בעיה להיכנס עם הרכב עד שפת הים התיכון, פעם אחת נסעתי לאורך החוף עם כל הגלגלים במים..

השפריצים היו כל כך חזקים שהייתי צריך להפעיל וישריים...

 

המנוע לא נכבה.. ולדעתי לא נגרם נזק.. אבל הוא לא נשאר אצלי הרבה ... אז לא יודע מה נגרם לו אחרי הנסיעה הזאת

 

בהנחה שהרכב שלך לא היה עשוי מפלדת אל חלד, התנהגות כזו תגרום לו להחליד. מסכן מי שקנה ממך.

×
×
  • תוכן חדש...