Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין קומפרסיה לאחר שיפוץ ראש מנוע בפיאט פונטו 05 16V


מורפיום
שימו לב! השרשור הזה בן 1606 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב, השאלה עבור קרוב משפחה.

יש ברשותו פיאט פונטו 2005 דימניק, מנוע 16 שסתומים.

השבוע הרכב עבר שיפוץ ראש מנוע, עקב פריצה של הפאקום ראש.

הראש עבר חריטה, והוחלפו או שופצו השסתומים.

 

היום לאחר השיפוץ וההרכבה הרכב לא מניע. מבדיקה של לחץ יצא שאין קומפרסיה.

איש מקצוע אמר שבדגם הנ"ל יש כוסיות שאמורות להתמלא בשמן ולוקח להם זמן- בערך יום.

 

השאלה האם מישהו מכיר את המנוע הנ"ל ומכיר את עניין הכוסיות?

אשמח למענה או כל הכוונה בעניין.

 

תודה וערב טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהרכבת הראש צריך לכווץ את המרימים הידראולים אחרת לא תהיה קומפרסיה וצריך לתת להמון סטרטרים עד שהן יתרקנו משמן וישתחררו לגודלן הטבעי והשסתומים יאטמו.

דבר שני צריך לבדוק שהטיימינג במקום לשם כך נדרש סט נעילות ייעודיים למנוע הזה, בוכנה מספר 1 צריכה להיות באותו גובה בדיוק עם בוכנה מס 2 כאשר בוכנה מספר 1 נמצאת לכיוון ירידה מטה ולא כלפי עליה, אחרת הטיימינג לא במקום בכלל ולא תהיה קומפרסיה ולדעתי זאת הבעיה.

 

דבר שלישי ואחרון המנוע הזה סיכויי ההצלחה בשיפוץ ראש מנוע מקצועי ככל שיהיה נמוכים מאוד, הבלוק נוטה להתעוות, הראש מתעוות מאוד בהתחממות ויישור שטח בלבד לא יעזור, העיוות העיקרי בראש הזה ב"ליין" של הקאמשפט ותוך זמן לא רב הקאמשאפט יתפס או המרימים יתפסו בבתים שלהם עקב לחץ שמן נמוך בראש.

אם היית שואל לפני הייתי מייעץ לך בחום להחליף מנוע.

 

לעניינינו חזרה תתחיל בלבדוק כיוון טיימינג עם סט נעילות ייעודי ותעזר במכונאי שמכיר היטב את המנוע הזה.

ותקווה שאחרי שתפתור את הבעיה של הקומפרסיה והמנוע יניע שיחזיק מעמד השיפוץ הזה.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפוץ ראש שנעשה כמו שצריך ברכב הזה אמור כן להחזיק. שיפצתי כבר מיספר פעמים מנועים שכאלה..לא היה שום בעיה בהמשך. בכל מיקרה שיחזור למוסך שביצע את השיפוץ ואם צריך שייפתחו שוב הכל. כמה עלה לו השיפוץ אגב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצורף קובץ לסט נועלים מתאים למנוע המדובר.

 

ba323f, אם משתמשים גם בנועל גל ארכובה בנוסף לשני המוטות, אז לא אמורה להיות בעיית הסנכרון (שחייבם לתפוס את צילינדר 1 בירידה) שתיארת, לא ? (אם יש מקום בכלל לנועל ארכובה, חלק מהערכות מגיעות בלעדיו בכלל).

5638_Instructions.pdf

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנועל של הקראנק הוא לא מתאים לכל דגמי המנוע, ישנם מספר דגמים ב16v, יש מנועים עם גלגלת צפה בקראנק(אם זכרוני לא בוגד) ולכן השימוש הוא במוטות בלבד ופה יש לשים לב שבוכנה 1 נמצאת בירידה ומיושרת עם בוכנה 2.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבת את הפולי מנוע והרצועת אביזרים?

(יש עליו גלגלת לחיישן קראנק בלעדיו הרכב לא יניע)

אם הטיימינג במקום וכל השיפוץ נעשה נכון אין סיבה שלא יניע צריך לבדוק דלק וניצוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1606 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...