Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חבר'ה :)

 

אז בשעה טובה מכרתי את הספייס סטאר 2014 שלי,ואני רוצה להתקדם קצת.

 

חשוב לי שאני אתחבר לעיצוב של הרכב,ושאני אהנה לנהוג בו,לא חייב רכב ''מפחיד'' אבל כן שיסחוב בלי בעיה,ושאהנה מהאבזור.

מבין בשביל להנות מהדוושה צריך לשלם דלק,אבל לא צריך שיטחן לי את הכיס.

אני רוצה גם שיהיה אמין ושלא יצטרך לבקר במוסך כל הרבה.

הגודל פחות מפריע לי אבל מעדיף רכב קטן

רק גיר אוטמטי אין לי לצערי רישיון על ידני

 

כרגע חשבתי על מאזדה 2,נראה רכב מעולה,אפשר להביא 2016 באזור ה55K,פשוט אני לא מוצא את הדגם ספורט/פיור וואיט שממש עפתי עליהם מתבלט אם להביא את הדימיניק

אשמח לעוד הצעות!תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי Maor Sibony
פורסם

אתה יכול תחפש גם רמת איבזור דינמיק שדי מאובזרת, רק האקטיב פחות מומלצת.

פיגו 208 אופציה נוחה וזריזה, לדעתי גם כיום ניראית מעולה, ישנו עניין רצועת הטיימינג שיכולה להתפורר, יש על זה שירשור גדול בפורום הטכני, כך שאם תרכוש הייתי בודק את מצב הרצועה. במוסך ומחליף במקרה הצורך.

היתרון שהרכב זול יחסית ביחס למתחרות.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בוא תגדיר בבקשה מה זה אבזור מהנה בעיניך..

בעיני,למשל, רכב ללא גג נפתח נפסל על הסף לקנייה ומעדיף כזה שהגיע גם עם מגנזיום מקורי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אתה יכול תחפש גם רמת איבזור דינמיק שדי מאובזרת, רק האקטיב פחות מומלצת.

פיגו 208 אופציה נוחה וזריזה, לדעתי גם כיום ניראית מעולה, ישנו עניין רצועת הטיימינג שיכולה להתפורר, יש על זה שירשור גדול בפורום הטכני, כך שאם תרכוש הייתי בודק את מצב הרצועה. במוסך ומחליף במקרה הצורך.

היתרון שהרכב זול יחסית ביחס למתחרות.

 

Sent from my iPad using Tapatalk

גם הדינמיק מאובזרת אבל בספורט והלאה יש עוד כל מיני מערכות וגם 16 אינץ ופנסי לד זה לדעתי פשוט שווה את הכסף לקנות ככה אני פשוט לא מוצא בשום מקום...

אני מעדיף גם לא להתקרב לצרפתיות,האופציה הכי טובה שלי זה מאזדה גם כי אני יודע שיהיה לי ראש שקט

אני אשמח אבל לעוד המלצות אם אפשר

בוא תגדיר בבקשה מה זה אבזור מהנה בעיניך..

בעיני,למשל, רכב ללא גג נפתח נפסל על הסף לקנייה ומעדיף כזה שהגיע גם עם מגנזיום מקורי.

מסכים איתך,הייתי ממש רוצה גג נפתח אך אני לא מצאתי משהו עם שאר הדרישות שכולל גג נפתח אשמח להמלצות אני אבדוק

המאזדה נראית לי שווה פשוט את החוסר בגג נפתח בגלל שאר הדברים שמקבלים

פורסם
אם נדלקת על ה pure white חכה בסבלנות לקבל את מה שאתה רוצה.

ד"א, אי אפשר להביא. אפשר לקנות.

מחכה בסבלנות כבר שבועיים וממש קשה בלי רכב,אני מחכה ומקווה שיגיע הרגע

אני גם מתלבט כי הם עולות יותר מהתקציב והשאלה אם שווה להביא בכלל,וכמה ההבדל הוא נורא בינהם לבין הדימינק

יש לך עוד המלצות לרכבים או עדיף להשקיע הכל בPURE WHITE?

×
×
  • תוכן חדש...