Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Abs במאזדה 2009


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

הרכב מאזדה 3 2009, מנוע 2.0. (אם זה משנה)

נדלקו 3 נורות:

הנדברקס (בלמים)

Abs

והנורה הכתומה - רכב ש"מחליק כזה.

 

לאחר בדיקה במוסך מורשה מאזדה באילת (אני מהמרכז) נאמר לי שיש להחליף את כל המערכת abs.

 

הוצע לי

1. מערכת מקורית 4200 שח (כולל עבודה)

2. מערכת משופצת 2400 שח.

 

ההבדל במחיר גדול, מה דעתכם?

 

תודה.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם

אם אתה מהמרכז,יש מקום לבדיקה נוספת ובחינת אפשרויות אצל חבר הפורום,יוסי זיסו ממוסך זיסו שנמצא ביפו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
בדקת תחילה שלא חסר נוזל בלמים?
באופן אישי לא. אבל אמרו שהבלמים תקינים ובעיקרון אני יכול לסוע ברכב. פשוט זה כמו רכב ללא abs, המערכת מנותקת.

אז אני מאמין שבדקו.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

פורסם

לפני החלפת משאבת ה ABS - כדאי לבדוק את מצב נוזל הבלמים.

ובנוסף - לפעמים סוג לא מתאים של נוזל בלמים, גורם לבעיות ביחידת ה ABS .

 

לפעמים בלימה חזקה של הרכב..... בזהירות (להקפיד באזור בטוח כמגרש ריק) מחזירה את המשאבה לעבודה

אני הייתי מתחיל מהחלפת נוזל הבלמים - לנוזל מתאים סינטטי ויותר דליל, העובר טוב במשאבה.

 

בשנים האחרונות ועם כניסת מערכות ESP מתקדמות נכנס גם נוזלבלמים חדש, או למעשה שדרוג של ה DOT4 המוכר



והוא DOT4 בצמיגות נמוכה, Low Viscosity - את הצמיגות הנמוכה מסמנות האותיות LV וציון Class 6

ליד ה ISO.

במערכות ESP מתקדמות הנדרשות לפעול מהר דרוש גם נוזל בלמים (שהוא למעשה נוזל הידראולי)

פחות צמיגי לשם פעולה תקינה של המערכת.

ל ATE קיים נוזל בלמים בשם SL.6 והוא ניתן להשגה בארץ ויתאים לרכבך.

גם לקסטרול יש נוזל בלמים איכותי בצמיגות נמוכה ומתאימה.

נוזל (שמן) בלמים Castrol React Preformance - Super DOT4

https://www.autostore.co.il/product/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-castrol-react-preformance-dot4/

 

imgf000003_0001.png

מצורפים דיונים בנושא

 

א - מזדה 3 שנת 2009 בעיית בלמים

ב - מה ההבדל בין 2 סוגי נוזל בלמים/ מאזדה cx-5

 

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ממליץ לקבל חוות דעת נוספת כפי שכתבו פה.

לצערי שסתומים תקולים במשאבות abs הם לא דבר חריג בדגמים הללו, ניתקלתי כבר בכמה וכמה. אם קוד התקלה מצביע על שסתום תקול, אין הרבה מה לעשות חוץ מהחלפה של כל יחידת הabs.

יום טוב גם לך

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...