Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

יש לי מצבר של ורטה בן שנה סה״כ,לאחרונה מערכת הסטארט סטופ כמעט ולא עובדת.

הנסיעות שלי הן נסיעות שאמורות להסםיק לטעון את המצבר(כל יום מתל אביב לנתניה).

 

מה יכולה להיות הבעיה?

אני מודע למצבים שהמערכת לא אמורה לעבוד כמו טמפרטורה מסויימת או אם הרכב בשיפוע אבל נראה שהיא לא עובדת בכלל,האם צריך להוסיף מים למצבר או משהו?

 

מדובר על 308sw מנוע פיורטק.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם (נערך)

גם אצלי מצבר ורטא החזיק שנה. סיטרואן פיקאסו.

אם המערכת לא עובדת בערב (לא בודקים עםמזגן ו 35 מעלות) אז המצבר מתחת ל 50% "חיים"

כלומר לקראת מותו.

החדשות הטובות זה שאפשר למשוך ככה אפילו עוד שנה+ עד לדום לב .

ממילא אתה לא צריך באמת את מערכת ה S&S הזו כי היא מכבה את המזגן וגם לא נבחנת בטסט השנתי.

אז פשוט תתעלם כרגע.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

לא קשור למצבר,לSS יש מצבים רבים שהיא לא עובדת בתכנון של היצרן,למשל כשחם,מעל טמפרטורה חיצונית הרכב לא יכבה,גם בערב.

פורסם

אם המצב נמשך לאורך חודשים אז זה כמעט תמיד המצבר.

אני עכשיו עם מצבר תקין וגם ב 31 מעלות הצהריים הוא כיבה לי מנוע ברמזור וכמובן המזגן. שכחתי לבטל. התעצבנתי שוב.

×
×
  • תוכן חדש...