Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

יש לי פיג'ו 307 שנת 2008 ,

יש לי שתי בעיות שאני מנסה להבין:

1. במהלך נסיעה כאשר אני עוזב את הגז לפני צומת והרכב מוריד את ההילוכים ,נראים קפיצות בסל"ד

לפי מה שראיתי בפורום ניקוי מצערת יכול לעזור ?

והאם ברכב הזה יש סיכון בלפרק את המצערת לגמרי ולעשות לה ניקוי יסודי - לא רוצה להסתבך עם כל הלימוד מצערת או שחייב יהיה לחבר אותו למחשב לימוד

 

2. בעיה נוספת שנגרמת לאחר נסיעות ממושכות - היא כאשר הרכב מעביר הילוך לפעמים יש איחור ואז יש הרגשה של דפיקה ברכב כמו מכה

או שמגיע לרמזור אחרי שכבר עצרתי והרכב נותן מכה פתאומית מה זה יכול להיות?

 

אשמח לעזרתכם !

פורסם

תפרק את המצערת,תפרק את המנוע צעדים שתקוע בצד ותעשה ניקוי יסודי מאד,זה קודם כל.

 

זה ישפר את פעולת המנוע גם אם לא תעשה לימוד מצערת,כל זאת למרות שעדיף כמובן לעשות לימוד מצערת לאחר הניקוי,אבל לא חובה.

 

מדובר ברכב ישן,הגיר שם לא בדיוק שיא הטכנולוגיה,שווה לבדוק אם חסר שמן,אבל מעבר לכך אין הרבה מה לעשות.

פורסם
אהלן,

 

יש לי פיג'ו 307 שנת 2008 ,

יש לי שתי בעיות שאני מנסה להבין:

1. במהלך נסיעה כאשר אני עוזב את הגז לפני צומת והרכב מוריד את ההילוכים ,נראים קפיצות בסל"ד

לפי מה שראיתי בפורום ניקוי מצערת יכול לעזור ?

והאם ברכב הזה יש סיכון בלפרק את המצערת לגמרי ולעשות לה ניקוי יסודי - לא רוצה להסתבך עם כל הלימוד מצערת או שחייב יהיה לחבר אותו למחשב לימוד

 

2. בעיה נוספת שנגרמת לאחר נסיעות ממושכות - היא כאשר הרכב מעביר הילוך לפעמים יש איחור ואז יש הרגשה של דפיקה ברכב כמו מכה

או שמגיע לרמזור אחרי שכבר עצרתי והרכב נותן מכה פתאומית מה זה יכול להיות?

 

אשמח לעזרתכם !

בס"ד

 

ישנם אטמים בגיר שצריך להחליף (בעיה ידועה), ברגע שתחליף אותם, הדפיקות אמורות להיעלם.

אם תמשוך את הבעיה, פשוט ההילוך לא יכנס לך.

מאיזה אזור כבודו?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

לפני שהייתי נוגע בגיר אכן הייתי מתחיל בניקוי יסודי למצערת כולל פירוק שלה. מהלכי הגיר לעיתים מושפעים מפעולת המצערת. לא פעם ניתקלתי בגיר שלא תיפקד חלק בגלל מצערת מטונפת. לאחר הניקוי נוכל להיות חכמים יותר ואתה כמובן תעדכן אם התופעות של הגיר וההילוכים עדיין ממשיכות. במהלל ניקוי המצערת נתק מצבר ותחזיר שהכל יהיה מורכב.

פורסם

התופעה של איבוד הלחץ בגיר היא קלאסית בגיר הזה.

מאיזה איזור אתה בארץ? נוכל להמליץ על מקום לתקן.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אני מחולון , לאן ממליצים להגיע ומה בערך העליות לניקוי מצערת והחלפת האטמים בגיר ?

באם אני רוצה לנקות את המצערת לבד יש דגשים חשובים שצריך לשים לב אליהם ? , כמו לא לגעת בפרפר או משהו כזה

ואיך מנקים את המנוע צעדים ואיך הוא נראה?

פורסם

בס"ד

 

יש לך את אורן שירותי רכב בחולון או מוסך גבע בת"א.

לגבי המצערת, תתפעל אותה עם סוויץ ב on.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

מוסך גבע אכן מומלץ מאוד לטיפול ותיקון בפיג'ו.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

בס"ד

 

לגבי מה שרשמתי, אתה מפרק את המצערת ומשאיר את הפלג מחובר, בציעתי את זה על ה-307 שלי ללא בעיות.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אפשר גם לנתק את הפלאג. רק שהסוויץ יהיה סגור.

עקרונית, מומלץ לבצע איפוס במחשב. אצלי זה עזר להעלים שטח מת גם לאחר ניקוי מצערת.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

בס"ד

 

אני ביצעתי גם ללא מתח ולא הייתה בעיה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אם המצערת מכנית אפשר להזיז עם היד. אם חשמלית אז לא להעיז זה עלול להרוס אותה והתזוזה תהיה דרך דוושת הגז עם חיווט למצערת או ללא חשמל שהמצערת בחוץ ולחץ אויר לניקוי מוחלט בהיקף הפרפר וזה הכל.

פורסם

אז ביצעתי ניקוי לצערי לא היה לי את הבוקסה לפירוק של המצערת אך ניקיתי מצד אחד כמה שאפשר , נראה שישר בנסיעה של אחרי יש שיפור ואין את הקפיצות בטורים , מקווה שיפתור את עניין המכות נמתין ונראה ,

תודה לכולם ,

אעדכן אם יהיה חדש

שאלה נוספת , קורה לי הרבה באוטו שהאורות נדלקים פתאום כשאורות בכלל במצב כבוי

מה זה יכול להיות ?

×
×
  • תוכן חדש...