Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עם המחירון???????


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנדיט 1200 שנת 98 במחירון מוטו =43000 ש'ח

במחירון בייקס = 39500 ש'ח הפרש 3500 ש'ח

EN 500 שנת 96 במחירון מוטו = 21000 ש'ח

במחירון בייקס = 23000 ש'ח הפרש 2000 ש'ח

וכן הלאה לאורך כל הדרך.

לאיזה מחירון מתיחסים? מי קובע? האם יש שיקולים "זרים" בקביעת המחיר? בקיצור מבלבל.

פורסם

הרוב המוחלט של ציבור האופנוענים בישראל משתמש במחירון מוטו, המחירון המוביל בישראל.

 

מוטו הוא הגוף הציבורי הוותיק ביותר בישראל לדו"ג, יש לו את הכי הרבה ניסיון, והוא קיים כבר 18 שנה בערך בארץ, אפשר לסמוך על המחירון שלהם..:)

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

המוכר עם היקר, הקונה עם הזול...:-P

לכל מחירון יש אופן תחשיב שונה לגבי המחיר.

אם אני לא טועה ויתקנו אותי אם כן, אני חושב שמוטו הוא הנחשב והוותיק יותר מהשניים

בסופו של דבר מה שיקבע זה הביקוש הכללי לכלי וכמובן כל מקרה לגופו...

Trust me! It's not the end, it's not even the end of the beginning

פורסם

באופן כללי מקובל מחירון מוטו, בייקס כמעט לא מוזכר (חדש מדי כנראה) ו לוי יצחק לפעמים מקבל רפרנס. כרגע בכל מקרה אם תתבע חברת ביטוח על טוטלוסט תקבל לפי מחירון מוטו בבית המשפט, אבל אפילו על זה תוכל לנסות להתווכח.

 

בקיצור תנסה עם המחירון שמתאים לך ואם יעלה וויכוח ברוב בתי העסק ינצח מחירון מוטו.

(הוויכוח בד"כ מתרחש בעסק שבו נעשתה הבדיקה.)

×
×
  • תוכן חדש...