Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

פיקנטו 2016, 3 דלתות, רוצה לדעת אם אפשר איכשהו לשחק עם הכיוונים של הבולמים כדי שנסיעה תהיה פחות זוועתית.

 

יש לי גישה ל-2 ברגים מקדימה ו-2 מאחורה, השאלה מה עושה שיחרור של הבורג וחיזוק שלו?

 

שיחרור יגרום לבולם להיות יותר רך או יותר קשה?

 

תודה מראש לעונים, דוד.

פורסם

אין כיוון לבולמים. הברגים האלו מחזיקים את הבולם, נוגעים בהם רק כשמחליפים בולמים.

 

 

פורסם (נערך)

למקרה שראית כל מיני דברים ברחבי הרשת, שווה לציין שבבולמים מתקדמים\יקרים ישנו כיוון לשיכוך כיווץ\החזרה של הבולם על ידי סיבוב ברג\ים. בבולמים מתקדמים יותר, הכיוון הזה מבוצע תוך כדי נסיעה על ידי מחשב.

 

כל זה לא רלוונטי לרכבים עממיים.

אין ברכב שלך שום כיוון לבולמים.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם
אין כיוון לבולמים. הברגים האלו מחזיקים את הבולם, נוגעים בהם רק כשמחליפים בולמים.

 

 

אם אחד מהם כל כמה ק"מ משתחרר לי וכבר פעמיים חיזקתי אותו? מעיד על תקלה?

פורסם

ואם משהו משוחרר שם שאתה צריך לחזק כל פעם מחדש אז זה מה שתסביר ותראה במוסך במסגרת האחריות.

או שבעצם... אל תגיד להם שאתה מחזק ברגים של הבולם לבד, אולי זה יפגע לך באחריות.

 

יש לך מידע מסוים, למה בכל שרשור אתה משתף רק חלק ממנו?

פורסם
ואם משהו משוחרר שם שאתה צריך לחזק כל פעם מחדש אז זה מה שתסביר ותראה במוסך במסגרת האחריות.

או שבעצם... אל תגיד להם שאתה מחזק ברגים של הבולם לבד, אולי זה יפגע לך באחריות.

 

יש לך מידע מסוים, למה בכל שרשור אתה משתף רק חלק ממנו?

 

אני לא יודע אם הרעשים שיש לי מהבולם\גלגל קדמי ימני זה בהכרח בגלל שהבורג של הבולם משתחרר.

×
×
  • תוכן חדש...