Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולנו...

הסטרטר בRSI כנראה הגיע לסוף חייו (136K ק"מ) והוא נתפס פעמיים בחודש האחרון.

בגלל שאני עובד בהרצליה (סלקום) אני צריך המלצה לחשמלאי רכב טוב שיהיה במרחק הליכה ממקום עבודתי.

אם מישהו מכיר ויוכל להמליץ יהיה משו-משו...

8)

:-)

פורסם

דני - מוסך ינוע לשעבר.

חשמלאי אמין, מקצועי, ישר, זול וכל שאר התיאורים הטובים.

 

רחוב הרב קוק 91. מול תחנת הדלק פז - אבו חאלד. (בהמשך שדרות שבעת הכוכבים לכוון מזרח).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני הייתי כמה פעמים אצל אלכס החשמלאי ברחוב משכית, לפני פיצה-מטר.

אף פעם לא היו לי תלונות שם.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

טוב,

החאפריות חוגגת.

הגעתי בשעה 7:20 לדני, החשמלאי שרז המליץ עליו.

באמת בחור נחמד מאוד, מסביר שואל וכו' וכו'. אמר לי להשאיר את הרכב ושיש 2 אופציות:

1) תיקון הסטרטר המקורי- נתן מחיר X.

2) החלפה שלו במידה ולא ניתן לתקן - מחיר X+Y...

השארתי את הרכב והלכתי לעבודה, מרחק 20 דק' הליכה.

הגעתי לעבודה ואחרי רבע שעה אני מקבל טלפון מהבחור הנחמד מאוד שאומר לי :

"תגיע לקחת את הרכב, אני לא יכול לבדוק לך את הסטרטר. ברכב כמו שלך יש בעיית גישה חמורה וצריך לעשות פירוק ראשוני של איזה חלק כדי להגיע לסטרטר בכלל... בקיצור, בוא לקחת את הרכב, צריך מוסך של רנו בשביל זה."

עכשיו, למה אני :evil: ???

הבנאדם נחמד מאוד, בזבז לי שעה מזמני, איחרתי לעבודה, בזבזתי כסף על מונית ובקיצור אני :evil: .

מה הבעיה להגיד לי ישר שהוא לא יכול לעבוד על הרכב? הוא בחור נחמד מאוד (למה אני חוזר על זה???) מבוגר ישר ובעל נסיון - אז למה צריך לשגע אותי???????????????????

דרך רעה להתחיל את הבוקר ואת השבוע.

 

בסופו של דבר, המסקנה המתבקשת, ולצערי אני חוזר על זה כל פעם מחדש (אני פשוט לא לומד מהנסיון של עצמי) - גם אם זה עולה עוד 200-300-400 ש"ח עדיף ברוב המקרים לגשת למוסך מורשה שסומכים עליו. ואכן מחר בבוקר אני ברנו בנתניה... נזרוק להם את הרכב, נשלם כמה שנשלם (מזל שיש עבודה :D ) ויהיה בסדר.

שיהיה לכם שבוע טוב.

:-)

×
×
  • תוכן חדש...