Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לפני כשבועיים נכנס לי גו'ק לראש שאני צריך לעשות ניקוי בית מצערת אבל לפרק אותה ולנקות אותה, עכשיו פרקתי את הבית מצערת לגמריי ונקתי בפרפר עם היד פתחתי אותו עם היד, עכשיו שחברתי את הבית מצערת הרכב התחיל לרעוד לי ולהתכבות לי, נתקתי את המצבר ל10 דקות וחברתי וזה הפסיק אין רעידות עכשיו שאני נוסע עם מזגן ההגה רועד קצת והטורים עומדים מעל החצי, החלפתי 2 תושבות ברכב לא חושב שזה אמור להיות הבעיה,

איך אפשר לסדר תעניין?

אשמח לקבל תשובה בבקשה.

פורסם

אם המצערת היא חשמלית אסור בתכלית האיסור לפתוח אותה ידנית ואני מקווה שלא ניגרם נזק למנגנון המניע את הפרפר. נסה שטב לבצע איפוס עם ניתוק המצבר ותחזיר ובדוק אם המצב מישתפר לאחר כמה נסיעות.

פורסם
אם המצערת היא חשמלית אסור בתכלית האיסור לפתוח אותה ידנית ואני מקווה שלא ניגרם נזק למנגנון המניע את הפרפר. נסה שטב לבצע איפוס עם ניתוק המצבר ותחזיר ובדוק אם המצב מישתפר לאחר כמה נסיעות.

 

איך אני יכול לדעת אם היא חשמלית או לא כי זה קורה לי רק שהמזגן דולק ולא תמיד

פורסם

לא נתקתי אף חוט הוצאתי רק את הברגים של המצערת... אבל שוב פעם זה לא רעידות שקורות באופן קבוע זה רק שהמזגן דולק וזה קורה פעם ב.. אבל למה זה קורה

פורסם

למה נגעת ? דבר כזה רק אצל חשמלאי או מוסך מקצועי.

 

בכל מקרה -אצלך המצערת זה עם כבל - בספיריט המצערת אלקטרונית ועל כן כשעושים את זה צריך לעשות לימוד למנוע צעדים של המצערת.

 

ושאתה מנתק מצבר במזדה, תתן כמה פמפומים על דוושת הברקס עד שהיא מתקשה.

 

תחבר מצבר, תניע, תכבה את המזגן - תן לרכב לעבוד 15 דקות בלי מזגן (אל תיגע בשום דבר), אחרי זה - תדליק מזגן ותן לרכב לעבוד 10 דקות נוספות.

 

 

אני רושם הכל מניסיון אישי עם שתי מזדות, 1.6 ו 2.0

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
למה נגעת ? דבר כזה רק אצל חשמלאי או מוסך מקצועי.

 

בכל מקרה -אצלך המצערת זה עם כבל - בספיריט המצערת אלקטרונית ועל כן כשעושים את זה צריך לעשות לימוד למנוע צעדים של המצערת.

 

ושאתה מנתק מצבר במזדה, תתן כמה פמפומים על דוושת הברקס עד שהיא מתקשה.

 

תחבר מצבר, תניע, תכבה את המזגן - תן לרכב לעבוד 15 דקות בלי מזגן (אל תיגע בשום דבר), אחרי זה - תדליק מזגן ותן לרכב לעבוד 10 דקות נוספות.

 

 

אני רושם הכל מניסיון אישי עם שתי מזדות, 1.6 ו 2.0

 

העניין הסתדר אחי אני חושב שזה הסתדר כרגע לא מרגישות בעיה בטורים הבעיה השניה היא שאני מסובב את ההגה לא תמיד אבל יש ירידת מתח והרכב רועד קצת וגם משמיע נקישות מה זה יכול להיות?

×
×
  • תוכן חדש...