Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש לרכוש רכב ספורטיבי בתקציב באזור ה60-80 אלף להלן כמה אופציות שריכזתי שנכנסות במסגרת התקציב אשמח לחוות דעת

אודות הרכבים הנ"ל בדגש על סעיף עלויות אחזקה , אמינות ומחלות למיניהן.

השימוש ברכב הינו לנסיעה מנהלתית יומיות לעבודה , החזקתי עד כה בולוסטר אשר כדוגמה לכוחה מחפש שדרוג.

 

- אלפא מיטו תלתן ירוק 2015 אוטומט

- פולקסווגן פולו GTI 2013-14 אוטומט

- פיאט 595 אבארט 2013~ טוריסמו (160) אוטומט

- פיגו 208 GTI 2013-14 ידנית

-יונדאי ולוסטר טורבו 2014 אוטומט\ידנית

 

העדפה היא לרכב אוטומט עקב בילוי רב בפקקים בנסיעה היומיומית אך מוכן גם לידני במידת הכדאיות.

אבצע בזמן הקרוב השלמות של נסיעות מבחן על רשימת הרכבים הללו.

פורסם

תבדוק את הפוקוס אקובוסט החדשה, מגיעה עם מנוע טורבו וגיר פלנטרי שנחשב לאמין, בגלל הבעיות עם הדור הקודם הם נמכרות במחירים נמוכים.

הפוקוס לא נחשב לרכב ספורט, אבל תקבל מנוע חזק, התנהגות טובה ואבזור נדיב.

עם תוכנה אתה מגיע בקלות ל 200 כ"ס.

פורסם

הפולו/איביזה מהשנים הללו עם מנוע סופר בעייתי.

 

הייתי עם ה208GTI, מדובר באחלה רכב ספורטיבי קטן ומהנה - רוב הזמן ביליתי איתה בפקקים שבין תל-אביב/פתח תקווה והרצליה פיתוח, וואלה? הגיר הידני לא נורא, הValue מהפאן הוא ענק - ממליץ.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לא הייתי מתקרב לאף אחד מהן האמת אם הדרישות שלך זה אמינות ועלויות אחזקה

 

אולי הייתי שוקל את הפיג'ו אבל אני לא יודע כל כך עד כמה הם כבר אמינות בשנתונים האלו

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...