Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

נתקעתי אתמול עם הרכב של אחי - שירוקו 2011, 98000 ק"מ.

גררתי את הרכב למוסך זני בירושלים (מורשה צ'מפיון) ולאחר בדיקה הם טוענים שהלך מחשב הגיר. (זה המח, כן?)

 

הם דורשים 9000 ש"ח עבור החלפתו.

 

נראה לי מחיר הזוי בהתחשב שהרכב טופל כל השנים אצלם.

 

אפשר המלצות מה לעשות הלאה?

 

תודה רבה

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

פרט מה התקלה שמורגשת ברכב והאם נדלקה נורת בקרה כלשהיא.

בקשו במוסך הצעת מחיר מפורטת והעלה אותה לכאן.

לפי הנתונים שתיתן אולי ניתן יהיה לדעת אם בכלל האיבחון במוסך נכון.

בברכה - רפי לין

פורסם

תודה רפי לין.

 

הרכב מניע אך לא נוסע, הנורית של ההילוך בלוח שעונים מהבהבת, כמו כן היה שמן מתחת לרכב.

 

מצ"ב הצעת המחיר של המוסך.

 

תודה רבה

 

index.jpg

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם (נערך)

אכן, מח גיר = מחשב גיר.

98 אלף זה מכובד עבור תקלה ראשונה לגיר הזה.

בדרך כלל הוא מתקלקל מוקדם יותר .

וכן, המחירים שנתנו לך זה המחיר. לא בטוח שתמצא מח זול יותר (חדש).

הגיר הזה לא שיא האמינות. תגיד תודה שלא הלכו גם המצמדים באותה הזדמנות .היה עולה יותר כמו פה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5820509

בכל מקרה , לדעתי מכטרוניק ראשון יתנו לך בהנחה. השני כבר עליך.

כבר שרשור שני השבוע. נראה לי שמזג האויר התחיל להתחמם. אביב הגיע.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

עדכון: מנהל המוסך דיבר איתי, הוא ידבר מחר עם היצרן בחו"ל לראות מה ניתן לעשות בקטע של רצון טוב.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

לא מבין איך הערך של הרכבים האלה לא צלל דרסטית בשוק היד 2, הזוי בעיניי שעם ישראל יברח מצרפתיות אבל אין לו בעיה לרכוש ביד 2 רכב מבית פולקסווגן עם גיר DSG אחרי אלפי קילומטרים.

×
×
  • תוכן חדש...