Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, שמתי לב שהצמיג האחורי הימני שלי כנראה הלך לעולמו וסיים את תפקידו, ובנוסף שאר הצמיגים ניתן להשתמש בהם עוד אך מתכנן להחליף את כולם לאותו הדגם.

 

מחפש צמיגים בעל אחיזה טובה בכביש ובנוסף גם נוחים לנסיעה (המתלים ברכב די קשים).

כל אחד אומר משהו אחר אך הרוב המליץ מישלן אני סבור שזה נטו שם של מותג (יכל להיות שטועה) ולכן מתייעץ אתכם פה.

 

הרכב שלי הוא רנו קליאו שנת 2014 הדגם עם המנוע 0.9 טורבו ידני

מידת הצמיגים כמו שמופיע ברישיון 195/55R16 87H (קידמי ואחורי אותה המידה)

 

אשמח בנוסף להמלצה על סוגי צמיגים שתרשמו מה המחיר של הצמיגים שאדע כשאחליף אותם מה הטווחי מחירים

תודה.

פורסם (נערך)

החלפתי צמיגים במידה זהה בפג'ו 208 לפני שבועיים,

הזמנתי גודייר אפיגריפ פרפורמנס ב 430 ש''ח וכשגיליתי שהוא מיוצר בטורקיה ביטלתי.

 

לקחתי בסוף מישלן פרימסי 4 שהיו במלאי מיידי בפנצ'ריה. 460 ש''ח לצמיג. ההפרש בכסף במידה כזאת בין צמיג טוב לצמיג ממש ממש טוב זניח..

עריכה אחרונה על ידי galbh
×
×
  • תוכן חדש...