Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שלא הסברתי את עצמי נכון - אני לא "נדרש" לשעון בשביל התפקיד, אלא מעוניין בכזה להשלמת המראה כשאני מגיע לפגישות/עבודה עם חליפה (מה לעשות שהשעון ב-30 שקל שיש לי לחדר כושר לא ממש משתלב).

 

מצד שני, אני רוצה שהוא כבר ישמש אותי גם לפעילויות אחרות בהן אני צריך שעון אבל לא מעוניין להסתובב עם פלאפון בכיס (טיסות, טיולים, טרקים וכדומה), ולכן צריך שעון שיהיה עם מראה ספורטיבי- אלגנטי.

 

השעונים של Breitling היו יכולים להיות אופציה טובה (למשל ה-Navitimer 1), רק שהם עולים 5+ אלף דולר, כך שחשבתי על שעונים דומים אך זולים יותר, דוגמת Aviator, Tissot וכדומה.

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל לסכן שעון יקר בטרקים. קנה לך משהו כלבבך להשלמת המראה היוקרתי, ואיזה G-shock שיתאים לחליפת השטח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה דעתך?

26602720273_70322c5a1e_c.jpg

Seiko SARB017

לי זה יקר בשלב זה של החיים, אבל בתקציב שלך.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

רק תקנה אותו עם צמיד מתכת.

 

לרצועות עור יש נטייה להיקרע.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

גם זה שיקול חשוב

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

Orient Bambino יכולים להיות בדיוק מה שאתה מחפש, בפחות מ-1000 שקל. יש כמה סדרות ודגמים, תבדוק. רצוי גם להחליף את הרצועת עור שמגיעה איתו לרצועה אחרת כי היא לא משהו (מבחינת מראה, לטעמי לפחות).

פורסם

למעט אם אתה חובב שעונים כתכשיט, אני באמת לא רואה סיבה להוציא אלפי שקלים על שעון. במרבית המקרים העלות האמיתית של השעון היא שבריר מהמחיר, ואת רוב הפרמיה אתה משלם על השם.

 

אני גם ממש לא מתחבר לקטע של ה"לעשות רושם". אני לא קונה שעון כדי שאנשים ישאלו אם זה רולקס, אלא כי אני אוהב את המראה שלו וצריך לדעת מה השעה בלי להוציא את הטלפון מהכיס.

 

אני מתחבר לעיצובים הפשוטים של MVMT, ובנוסף יש לי שני שעונים של חברה קליפורנית קטנה בשם Havok שעושה דברים יפים. 100-200 דולר ולא יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מניסיוני,

אני מסתובב כרגע עם שעון מאוד יקר כדי שאנשים ישאלו אותי על השעון.

בינתיים אף אחד לא שאל.

מאוד מאכזב.

 

תקנה שעון שנראה לך יפה ובתקציב שמתאים לך, ענייני הרושם לא משפיעים פה בכלל.

פורסם

מבין? על הפולאר M430 שואלים אותי לפחות פעם בחודש. שעון שמחירו הרשמי כ-1300 ש"ח וניתן להשיגו בחצי מזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מניסיוני,

אני מסתובב כרגע עם שעון מאוד יקר כדי שאנשים ישאלו אותי על השעון.

בינתיים אף אחד לא שאל.

מאוד מאכזב.

 

תקנה שעון שנראה לך יפה ובתקציב שמתאים לך, ענייני הרושם לא משפיעים פה בכלל.

 

זה שלא שאלו לאו דווקא אומר שהם לא שמו לב אליו ושהוא לא "עשה" את הרושם שהוא היה אמור לעשות :idea:

פורסם
מה דעתך?

[ATTACH=CONFIG]516587[/ATTACH]

Seiko SARB017

לי זה יקר בשלב זה של החיים, אבל בתקציב שלך.

 

אם תשיג כזה תהיה בר מזל.

הוא כבר לא מיוצר יותר ואספנים נמצאים במצוד על הבודדים שעוד יש.

פורסם

Seiko Men's Stainless Steel Japanese-Automatic Watch with Leather Calfskin Strap, Brown, 20 (Model: SARB017 https://www.amazon.com/dp/B000KG93BQ/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_hK-FCbNP1MED4

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

איך אני אוהב שעונים. יש כל כך הרבה סוגים, צורות, מותגים, רצועות. תשאל עשרה אנשים איזה שעון מבחינתם יפה ותקבל עשרים תשובות.

בשורה התחתונה זה עניין של טעם ותקציב. יש אנשים שיגידו לך ששעון במאה חמישים אלף דולר הוא יפה:

download.png

לדעתך יפה ? לדעתי לא. מי ששילם עליו 150,000 דולר חושב שהוא יפה ? כנראה שכן.

בקיצור אני חושב שזה מאוד אינדיוידואלי, ואולי כדי שתשב קצת במחשב ותשוטט באינטרנט בחיפוש אחר שעון או סגנון שמוצא חן בעיניך. כשמצאת סיגנון אולי אז חברי הפורום יוכלו לתת לך המלצות למותגים שיתאימו לתקציב שלך.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני מסתובב כרגע עם שעון מאוד יקר כדי שאנשים ישאלו אותי על השעון.

בינתיים אף אחד לא שאל.

מאוד מאכזב.

 

על הפולאר M430 שואלים אותי לפחות פעם בחודש. שעון שמחירו הרשמי כ-1300 ש"ח וניתן להשיגו בחצי מזה.

הם יודעים שזה שעון זול אז הם מתעניינים כדי לעשות את עצמם מופתעים כאילו הם חשבו שזה עולה פי 3 כדי לתת לך מושג כמה עלו השעונים שלהם, אבל כשהשעון באמת יקר הם לא יגידו מילה כי הם מקנאים.

ככה זה עובד.

הזכרתם לי את הסצנה הזאת, תחליפו את כרטיסי הביקור בשעונים.

[video=youtube;aZVkW9p-cCU]

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...