Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר ארבעה ערוצים של זפקו (ST-4B). כרגע מחוברים לשני הערוצים הקדמיים שני קומפוננטים.

 

אני רוצה להוסיף את הסאב ששוכב אצלי במחסן כבר שנה - לא זוכר את הדגם, אבל הוא סליל כפול, העכבה של כל סליל היא 4 אוהם.

 

מה יהיה נכון יותר, לקחת כל אחד מהערוצים האחוריים ולחבר אותו לאחד הסלילים של הסאב או לגשר את היציאות האחוריות במגבר ולחבר את הערוץ המגושר במקביל לשני הסלילים, כך שהוא "יראה" למעשה עכבה של 2 אוהם? המגבר הזה בכלל יעמוד בכך?

 

אשמח לקבל תשובות מידיעה.

 

עמי

פורסם

המגבר מוצהר על עבודה בגישור ב 4 אום ,אם תחבר את הסאב ב 2 אום רוב הסיכויים שהמגבר יכנס לפרוטקשן.

מה שאני הייתי עושה זה לחבר את הסלילים של הסאב בחיבור סידרתי

להתנגדות סופית של 8 אום.

פורסם

מה עם האפשרות לחבר כל אחד מהערוצים לכל אחד מהסלילים, כל שכל אחד מהם יעבוד על 4 אוהם?

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...