Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איציק,

החנות בפולין זה המוכר המפורסם לחלפים לצרפתיות ?!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הצלחת מעט לתעתע בי ולמרות שהייתי משוכנע שעם PSA אין בעיות, הלכתי לבדוק ומצאתי משהו שהצליח לשבור לי את הביטחון בנושא.

 

מצ"ב תמונה עם 2 חלקים זהים במק"ט שהגיעו מאותה חנות. מדובר בסנן אויר למזגן.

האחד (הימני) נראה עם צפיפות נייר גבוהה בהרבה ואורך נייר גדול יותר (כ 52 "גלים" מול 37 "גלים" בזה שמשמאלו). רואים גם בעיניים שהפילטר השמאלי נראה מאוד דל בחומר וזה שימינו צפוף בהרבה.

כמו כן הימני נראה עם הדפס חזק יותר, ברור יותר, גדול יותר.

למראית עין השמאלי זה זיוף והימני מקורי (בתמונה השניה: העליון נראה מקורי והתחתון זיוף).

וואלה, כבר יודע לא מה לומר...

 

איציק

WhatsApp Image 2019-12-25 at 22.42.16.jpeg

WhatsApp Image 2019-12-25 at 22.51.12.jpeg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הצלחת מעט לתעתע בי ולמרות שהייתי משוכנע שעם PSA אין בעיות, הלכתי לבדוק ומצאתי משהו שהצליח לשבור לי את הביטחון בנושא.

 

מצ"ב תמונה עם 2 חלקים זהים במק"ט שהגיעו מאותה חנות. מדובר בסנן אויר למזגן.

האחד (הימני) נראה עם צפיפות נייר גבוהה בהרבה ואורך נייר גדול יותר (כ 52 "גלים" מול 37 "גלים" בזה שמשמאלו). רואים גם בעיניים שהפילטר השמאלי נראה מאוד דל בחומר וזה שימינו צפוף בהרבה.

כמו כן הימני נראה עם הדפס חזק יותר, ברור יותר, גדול יותר.

למראית עין השמאלי זה זיוף והימני מקורי (בתמונה השניה: העליון נראה מקורי והתחתון זיוף).

וואלה, כבר יודע לא מה לומר...

 

איציק

 

 

לא אמור להיות עליהם חץ עם סימון כיוון Air Flow?

 

קניתי פעם פילטר "מקורי" למזגן שהתגלה כמזוייף, מה שעזר לי לגלות את זה זה העדר הסימון Air flow. היה גם נייר שונה, הדבקה שונה של הנייר, הדפס לוגו יצרן שונה.

 

 

פורסם

האם מבחן הספרי קרבורטור נכון לכל הפילטרים?

 

רכדתי השבוע מחנות מאוד מוכרת פילטרים לטיפול.

לקחתי את הפילטר המקורי של ניסן -

והתוצאה לפניכם:

f55dcef533bcd02b83bd7f5fcd9206ce.jpg

פורסם
האם מבחן הספרי קרבורטור נכון לכל הפילטרים?

 

רכדתי השבוע מחנות מאוד מוכרת פילטרים לטיפול.

לקחתי את הפילטר המקורי של ניסן -

והתוצאה לפניכם:

f55dcef533bcd02b83bd7f5fcd9206ce.jpg

 

גם בפילטרים מקוריים של רנו (תוצרת פרפלאקס) הכיתוב נמחק עם ספריי קרבורטור.

והפילטרים בודאות היו מקוריים.

לדעתי ממש לא כל היצרנים משקיעים עד כדי כך בהדפסה.

יום טוב גם לך

פורסם

נסעתי לקרסו לרכוש פילטר שמן מקורי.

קרסו משתמשים במק״ט אחר.

 

אז מכאן - כל מה שתקראו פחות רלוונטי.

רק אציין שבחנות חלפים אחרת, לא פחות מוכרת ומומלצת בעל החנות הסכים לעשות את הניסוי עם הספריי קרבורטור על פילטר זהה לזה שקניתי וגם אצלו הצבע ירד.

ניסיון למצוא כיתוב עם נורת uv כשל גם בפילטר של קרסו.

 

בנוסף, גם בפילטר של קרסו ספריי קרבורטור הוריד את הכיתוב.

הפילטרים: השמאלי (כחול) מקרסו.

 

 

 

 

d5925248325d83eeec77ea85958bfdf0.jpg

 

20c415a21ead3eeffab8dec8fd90fcac.jpg

 

בשניהם שסתום האל חזור לא מאפשר לדחוף אוויר פנימה.

 

הצבע נמחק גם כאן.

 

c696fb6abccfe496aab2aa8287d93bbe.jpg

 

013d2898ab23d6ec5dfd213afccfe73c.jpg

 

993922847eb8646bee3c03316958099a.jpg

 

פילטר קרסו:

3b161414cc1583f0348b34b7c7692beb.jpgde8e5578f5a39233b2b896288fa382cb.jpg

 

פילטר לבן: (הגיע עם מעטה ניילון לבן נצמד ומשומן מראש)

eaa1e2ed0cccc1170dd67e70a3829a7a.jpg8ee2deb79b4d6d73ec70226970675153.jpg

 

09534db797a8f30caa47c75297c55329.jpg

 

המשקל של הלבן 211 גרם.

של הכחול 200.

 

לא רלוונטי כי הם דגמים שונים.

 

המחיר של הלבן 35-75₪ תלוי בחנות.

של הכחול 107₪ בקרסו.

פורסם

הכחול שכתוב עליו made in france, זה תוצרת פרפלאקס, יצרן הבית של רנו.

בדיוק על הפילטרים הללו דיברתי בהודעה הקודמת

יום טוב גם לך

פורסם

האם יש מצב שמוכרים ליבואן או ליצרן חלקים מזוייפים?

 

אני יוצא מנקודת הנחה שכולם פועלים בתום-לב.

אולי שווה לברר את זה עם רנו.

אם היחס רציני, אני מעריך שיבקשו לשלוח אליהם את החלק עם הקבלה ,וישלחו זיכוי. אם הכל תקין כנראה ידרשו מהיצרן שייצר עם חומר שלא ניתן למחוק בטינר.

פורסם

אני לא בטוח שמבחן הטינר נכון לגבי כול ייצרני המסננים מכיוון שקיימות מספר שיטות להדפסה של פרטי הייצרן ומק"ט הפילטר כגון: הדפסת משי/טמפון/לייזר ועוד...

 

גם בחלקי אלקטרוניקה משתמשים במספר שיטות הדפסה על רכיבי אלקטרוניקה ובחלקם אינם עמידים בפני סולבנטים כמו טינר או אציטון.

איזה כייף לי :)

פורסם

הטסט הזה עם הטינר לא ממש רלוונטי, מציע לרדת ממנו.

מבחן אמיתי זה מבחני הרס, לפרק את המסנן לחתיכות כמו שרון עשה או מבחני מעבדה.

ההמלצה הכי טובה זה לקנות מסנן ממקור אמין, שגם זה בפני עצמו, יכול להיות עניין בעייתי.

פורסם
האם יש מצב שמוכרים ליבואן או ליצרן חלקים מזוייפים?

 

אני יוצא מנקודת הנחה שכולם פועלים בתום-לב.

אולי שווה לברר את זה עם רנו.

אם היחס רציני, אני מעריך שיבקשו לשלוח אליהם את החלק עם הקבלה ,וישלחו זיכוי. אם הכל תקין כנראה ידרשו מהיצרן שייצר עם חומר שלא ניתן למחוק בטינר.

 

אני אציין 2 דברים:

1. שהתמונה של הפילטרים התבלבלה וזאת עם האל-חזור האדום שייכת לפילטר הלבן ואל חזור הלבן לפילטר הכחול.

2. אני קניתי ישירות מהמוסך המרכזי של קרסו - לא סוכנות משנה. יש סיכוי שבסוכנות משנה הם קונים את הפילטר לא מהיבואן - אלא מספק חלפים עקב מחיר עדיף ואז אתה חשוף לאותם בעיות כמו שאתה קונה מחנות חלפים. אז הפילטר הכחול ב-100% מקורי.

 

אני אקריב את הלבן ואפתח אותו ואצלם תמונות בהקדם.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
הכחול שכתוב עליו made in france, זה תוצרת פרפלאקס, יצרן הבית של רנו.

בדיוק על הפילטרים הללו דיברתי בהודעה הקודמת

 

על פי כל הנאמר בשירשור (תודה), יש לי חשד שהפילטר שמן שהרכיבו לי בטיפול האחרון במגאן 2 הוא מזוייף, הסיבות הן:

1.לוקח לנורת לחץ שמן להיכבות אחרי ההנעה שניה וחצי אחרי שכבר כל הנורות כבו.

2. היום שמתי לב לתקתוקים מהמנוע אחרי ההנעה

3. במגאן 2 השנייה שיש לי, נורת לחץ השמן נכבית מייד אחרי ההנעה, ועל הפילטר שלה מוטבע השם "פראפלקס" של היצרן. את השם הזה לא ראיתי על הפילטר החשוד במגאן השנייה (אולי הוא בצד התחתון של הפילטר שאני לא יכול לראות כשהוא מורכב)

 

על שני הפילטרים בשתי המכוניות יש מספר סידורי בצבע שחור על ראש הפילטר.

את שני הפילטרים בשתי המכוניות התקינו לי באותו מוסך מורשה (לא יבואן) בהפרש של חצי שנה.

שני הפילטרים כחולים והוצאו מהקופסה הלבנה עם הלוגו של רנו.

 

רוצה לשאול לדעתכם איך אני ממשיך מכאן לבדוק את מקוריותו או אי מקוריותו של הפילטר המדובר? הסימנים לעיל, כשהפילטר מותקן על האוטו ב 3k האחרונים, הם כנראה לא טובים.

פורסם
על פי כל הנאמר בשירשור (תודה), יש לי חשד שהפילטר שמן שהרכיבו לי בטיפול האחרון במגאן 2 הוא מזוייף, הסיבות הן:

1.לוקח לנורת לחץ שמן להיכבות אחרי ההנעה שניה וחצי אחרי שכבר כל הנורות כבו.

2. היום שמתי לב לתקתוקים מהמנוע אחרי ההנעה

3. במגאן 2 השנייה שיש לי, נורת לחץ השמן נכבית מייד אחרי ההנעה, ועל הפילטר שלה מוטבע השם "פראפלקס" של היצרן. את השם הזה לא ראיתי על הפילטר החשוד במגאן השנייה (אולי הוא בצד התחתון של הפילטר שאני לא יכול לראות כשהוא מורכב)

 

על שני הפילטרים בשתי המכוניות יש מספר סידורי בצבע שחור על ראש הפילטר.

את שני הפילטרים בשתי המכוניות התקינו לי באותו מוסך מורשה (לא יבואן) בהפרש של חצי שנה.

שני הפילטרים כחולים והוצאו מהקופסה הלבנה עם הלוגו של רנו.

 

רוצה לשאול לדעתכם איך אני ממשיך מכאן לבדוק את מקוריותו או אי מקוריותו של הפילטר המדובר? הסימנים לעיל, כשהפילטר מותקן על האוטו ב 3k האחרונים, הם כנראה לא טובים.

אני הולך להחליף לפילטר מקורי, האם צריך גם להחליף את השמן (עשה 3 k) או אפשר לחכות עד הטיפול הבא ב 10k?

תודה


×
×
  • תוכן חדש...