Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

לפני כמה חודשים התחדשתי לי בפורד פוקוס מק3 הצ'בק שרוטה מכל פינה אפשרית בערך

כמה מהשפשופים ממש עד BARE METAL וממש בכל פינה ,

העובדה התבטאה במחיר הרכב ואין טענות.

האסטטיקה פחות מפריעה לי בכללי אבל שוקל בכל זאת צביעה מלאה ליישר קו ( האוטו שחור - בפורד זה ניקרא PANTHER BLACK )

 

1. עלות לצביעה נורמלית טובה ? אין פחחות מדובר בשריטות ושפשופים

 

2. המלצה על מקום באיזור חיפה / קריות / עמק יזרעאל ...

 

 

תודה מראש

עפר.

 

נ.ב.

עשיתי חיפוש ולא מצאתי משהו רלוונטי , אם פספסתי אשמח להפנייה

פורסם

צביעה כללית נעה בין 3500 ש"ח ל - 10.000 ש"ח פלוס מינוס. תלוי ברמת הצביעה. (פירוק הרכב לגורמים, לא זהה לצביעה בכיסוי)

יש מקומות שאפשר גם בפחות, צריך לדעת מי בעל המקצוע שעומד מולך? ולאיזו רמה הוא מסוגל להגיע. (מבחינת חומרים/פיניש/עמידות הצביעה לאורך שנים)

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?645644-%D7%A4%D7%97%D7%97-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%A5-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?624827-%D7%A4%D7%97%D7%97-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%96%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%9F

×
×
  • תוכן חדש...