Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא,איך לבדוק? עם ספריי מים?

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

עכשיו חושך...זה מצוין..

קח מברג ושהמנוע עובד לטף את החוטים לכל אורכם תראה אם בורח ניצוץ לכיוון המברג. לא זיהית? תעלה סלד ותוך כדי שהסלד גבוה סביב ה 2000-2500 סלד תבצע את הבדיקה. אם יש בריחת ניצוץ תחליף חוטים.

פורסם

מה ההפרש בין הלחץ הנקוב למה שממדת?

בעיקרון המשאבה אמורה לייצר לחץ גבוה מהנקוב, ותפקידו של הווסט להוריד את הלחץ.

אם בלי ווסט מדדת לחץ נמוך מהנקוב, לדעתי זו בעיה.

מחשב ההזרקה מניח לחץ קבוע וידוע ועל פי זה מחשב את כמות הדלק המוזרקת בכל מחזור (זמן פתיחת מזרקים).

אם הלחץ נמוך מהנקוב, תקבל תערובת עניה.

יום טוב גם לך

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הי, תודה על העזרה. לא ראיתי ניצוצות מחוטי ההצתה, ובאמת הלחץ דלק נמוך אז אני אחליף משאבה בכל מקרה.

כחלק מהנסיונות שלי, ניקיתי את החיישן maf שלי וזה נראה שסידר את הבעיה, למרות שהוא לא נראה מלוכלך כל כך.

 

Sent from my LG-K520 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...