Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים יקרים,

 

אודה מאוד לעזרתכם, יש לי עסק של חדרי בריחה ניידים, ואנחנו רוצים לקנות רכב פשוט לעובדים לשינוע הציוד.

אין כ"כ הרבה ציוד או דברים כבדים במיוחד, אבל לרוב סוחבים 2-3 טלוויזיות 32' כחלק מההפעלה.

 

אנחנו מחפשים רכב יד שניה, אמין סה"כ בתקציב של עד 10K. ברור לנו שלא נקבל מודל חדש כמובן, הנחנו שאפשר למצוא רכב בן 10+/- בתקציב הזה.

עדיפות לאוטומט כי נוסעים עליו חבר'ה צעירים יחסית.

 

עכשיו הרכב הזה ייסע בין 5 ל8 פעמים בחודש, לרוב באזור המרכז ככה שלא צריך באמת סוס עבודה, אבל משהו סבבה,

שישרוד מקסימום זמן, עם עדיפות לכמה שיותר מקום בפנים ובתא המטען.

 

אודה מאוד לעזרתכם

פורסם

יש ליד המשרד שלכם סניף של חברת השכרה כלשהי?

 

 

ל 5 פעמים בחודש יכול להיות שהיה משתלם יותר לשכור רכב קטן, זה עולה כ 120-130 ש"ח ליום.

 

 

פורסם

כל רכב 3 או 5 דלתות יתאים למשימה. אתה מקפל מושב אחורי ויש מספיק מקום לציוד.

 

סיריון, מיקרה, סוויפט, מאזדה 2 וכו' יכולות להתאים. חפש אקזמפלר שמור ומטופל כי בסכומים האלה זה יותר חשוב משנתון אחד למעלה או למטה.

 

עריכה: לנסועה הזו אם אתה במרכז אז קאר טו גו ואוטותל יהיו עדיפים. שווה לבדוק גם עם חברות השכרה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקר טוב,

אם פורד מונדאו שנת 2008 יכולה להיות רלוונטית, אז אולי יש לי משהו בשבילך :)

המנוע 2.3 ליטר זהה למנוע של מאזדה 6, הגיר לא רובוטי. רכב אמין מאוד ולא מוערך בשוק.

יתרונות: רכב גדול ומרווח.

חסרונות: רכב גדול ובזבזן דלק יחסית.

 

מוזמן להתייעץ איתי גם בהודעה פרטית אם תרצה פרטים נוספים.

 

עדי

מרכז שירות שי לי - מורשה יבואן לרכבי פורד ומאזדה. רחוב היוזמים 12 אור יהודה, טלפון: 03-5333082
מוסך הסדר לחברות הביטוח מגדל, מנורה, ביטוח ישיר, 9 מליון, איילון, שירביט וליברה.
לחנות האונליין של שי לי עם הנחות ומבצעים לחצו כאן

פורסם

עוד דבר שאתה צריך לקחת בחשבון זה שווי רכב. אם אין לך חנייה בעסק מס הכנסה לא יוותר כל כך בקלות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

תודה על התגובות, מצטער שלא עניתי עד עכשיו לא הייתי זמין .

 

- אנחנו כרגע משכירים, אבל לעיתים אנחנו נתקעים עם זה.

- אני לא חושב ששסיריון או גטס יספיקו לנו, צריך לקחת בחשבון שיחד עם הציוד יש בין 2 ל4 עובדים שצריכים לסוע עם האוטו גם, לא ייכנס הכל יחד.

- חשבנו ללכת על איזה קנגו שנת 2008, ראינו כמה באזור ה9/8 אלף, ואפילו אוטומט, לא עדיף ?

- שימו לב שאין לנו משרד נייח, אנחנו פשוט מגיעים לאירועים ויש מחסן לאחד השותפים שאנחנו שמים בו את הציוד כשלא בשימוש. מה הכוונה שמס הכנסה לא יוותרו ?

עריכה אחרונה על ידי haims84
פורסם

- חשבנו ללכת על איזה קנגו שנת 2008, ראינו כמה באזור ה9/8 אלף, ואפילו אוטומט, לא עדיף ?

קנגו בגיל הזה ובמחיר הזה תהיה בלויה ומוזנחת ותעלה לך הרבה במוסך.

אולי האוטומטיות קצת פחות גרועות כי חלקן היו בשימוש פרטי, עדיין זה גיר AL4 צרפתי.

בתקציב הזה יש רכבים פרטיים עם בלאי הרבה יותר נמוך. סטיישן שיכיל את הטלוויזיות + 5 נוסעים נשמע אופציה יותר טובה.

לכו קיבינימאט כולכם.

גם מסלפים מה שאמרתי, גם מוציאים דברים מהקשרם, גם משמיצים, גם חוסמים, גם לא נותנים הזדמנות להגיב ולהסביר, וכולכם פותחים עלי ג'ורה מאחורי הגב כשאני לא יכול לענות. "גברים"

פורסם
תודה על התגובות, מצטער שלא עניתי עד עכשיו לא הייתי זמין .

 

- אנחנו כרגע משכירים, אבל לעיתים אנחנו נתקעים עם זה.

- אני לא חושב ששסיריון או גטס יספיקו לנו, צריך לקחת בחשבון שיחד עם הציוד יש בין 2 ל4 עובדים שצריכים לסוע עם האוטו גם, לא ייכנס הכל יחד.

- חשבנו ללכת על איזה קנגו שנת 2008, ראינו כמה באזור ה9/8 אלף, ואפילו אוטומט, לא עדיף ?

- שימו לב שאין לנו משרד נייח, אנחנו פשוט מגיעים לאירועים ויש מחסן לאחד השותפים שאנחנו שמים בו את הציוד כשלא בשימוש. מה הכוונה שמס הכנסה לא יוותרו ?

 

בהגדרה הזו אותו שותף ישלם שווי רכב כי הרכב חונה אצלו בבית. רק אם יש יומן נסיעות מסודר והרכב ישן בעסק שהוא לא בכתובת של אחד העובדים/בעלים תוכל להנצל מתשלום שווי רכב.

 

קנגו במודלים האלה כבר גמור. נסו אולי למצוא איזו סובארו סטיישן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...