Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אוקטביה קיבלה מנוע חדש 2.0 עם 190 כ"ס, ונמכרת עכשיו במחיר של 150 אלף. (אולי אפשר אפילו להוריד קצת)

המחיר גבוה לרכב משפחתי אבל אם משווים אותה לגרסת ה- RS או לרכבים אחרים עם מנוע דומה המחיר נראה סביר. מה אתם חושבים? אין הרבה ביקורות ברשת.

פורסם

אל תשווה אותה לRS. לא אותו מנוע, לא אותם מתלים, לא אותו גימור או איבזור, וב1.8 לפחות זה לא היה אותו גיר, אבל אולי זה השתנה ב2.0 אני לא יודע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

המחיר דווקא מאד הוגן תמורת מכונית משפחתית מ-א-ד מהירה (אבל לא ספורטיבית). תמתין בסבלנות למבחן שיתפרסם בקרוב באתר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

קודם כל רכב מעולה, אבל ב150K זה ללא הגרת רישוי וצבע.

במחיר שציינת היא מגיעה ערומה לגמרי, כמו כן המנוע 2 ליטר שלה שונה לגמרי מהמנוע 2 ליטר ב RS וגם הטורבו שונה לגמרי.

אל תשווה לRS כי זה פשוט לא זה, הכי חכם יהיה לחכות למבחן דרכים.

פורסם

אולי ללא אגרה או תבע מטאלי אבל היא ממש לא מגיעה עירומה לגמרי. היא דווקא מאובזרת יפה מאוד.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)
אל תשווה אותה לRS. לא אותו מנוע, לא אותם מתלים, לא אותו גימור או איבזור, וב1.8 לפחות זה לא היה אותו גיר, אבל אולי זה השתנה ב2.0 אני לא יודע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

טורבו קטן יותר.

גיר זהה.

אבזור פחות משנה לי (חלון גג, לד, גאנט 19) חוץ מוירטואל קוקפיט.

לא אותם מתלים לטוב ולרע..

עריכה אחרונה על ידי Big_In_Japan
פורסם

חבל שלא מגיעה בגירסת סטיישן כמו שכל גרסאות האוקטביה לא מגיעות בגירסת סטיישן, באירופה הביקוש הוא לגירסת הסטיישן וכנראה אין מלאי בשבילנו וסקודה יותר משמחים מלספק לנו את גירסת הסדאן (עם דלת חמישית).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

הייתה לי אוקטביה 1.8 שנת 2015 במשך מספר חודשים.

 

אתה מקבל את כל היתרונות של האוקטביה הרגילה ובנוסף רמת גימור גבוהה יותר והרבה יותר כוח ומהירות.

 

אבל... זה לא רכב ספורטיבי ולדעתי גם אין לו יומרות כאלה.

 

פשוט משפחתית מהירה.

ברמה האישית, מאוד נהניתי מהרכב.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

הRS החדשה עושה 6.6 שניות 0-100.

בכל מקרה, אמרת את זה בעצמך (גם אם אחרכך סתרת את עצמך). לא מודדים רכב אך ורק על סמך 0-100 וזו טעות לשפוט כך את הRS מול ה2.0 הרגילה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...