Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך תושבת קדמית תחתונה לסיוויק 02 ES 4 דלתות סדאן

אני לא יודע איך לחפש באיביי את המוצר המדוייק בשבילי, צריך מספר דגם או משו?

פורסם

חבל על הכסף חבר יש חליפיות טובות במחיר זול בארץ אני אישית הרכבתי ברכב של המשפחה חליפית טורקית האוטו לא רועד ומחזיקה כבר למעלה מ5 שנים

Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

פורסם
חבל על הכסף חבר יש חליפיות טובות במחיר זול בארץ אני אישית הרכבתי ברכב של המשפחה חליפית טורקית האוטו לא רועד ומחזיקה כבר למעלה מ5 שנים

אני לא קונה מקורי.. ראיתי באיביי את הדגם שלי חליפי ב 100 שקל

השאלה אם אפקר למצוא בארץ ביותר זול חליפי

פורסם

התושבת הזאת לא נושאת במשקל המנוע אלא רק מונעת את תנודות המנוע על ציר הרוחב. מניסיון, תושבת כזאת חליפית לא גורמת לרעידיות כשכל יתר התושבות מקוריות. לא חושב שתשיג הארץ ב 100 ש"ח אלא בכיוון 150- 200.

 

 

פורסם
התושבת הזאת לא נושאת במשקל המנוע אלא רק מונעת את תנודות המנוע על ציר הרוחב. מניסיון, תושבת כזאת חליפית לא גורמת לרעידיות כשכל יתר התושבות מקוריות. לא חושב שתשיג הארץ ב 100 ש"ח אלא בכיוון 150- 200.

תגיד אפשר להשים חומר RTV אדום איפה שהגומי קרוע כדי לפתור את הבעיה או שזה לא יעבוד ודורש רק החלפה

×
×
  • תוכן חדש...