Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, מחפש בכל האינטרנט ולא מוצא מה המק"ט האירופאי של המנורה הנ"ל 93745150

בכל האתרים זה רק מק"ט לשוק הרוסי (לא שולחים לארץ)

 

b89e41ds-1920.jpg2faf0a4s-960.jpg6f89cg4k199-960.jpg

 

תודה מראש,

אלכס

עריכה אחרונה על ידי alxta

Yolo

פורסם

לא צריך מק"ט לך לכל חנות לחלקי חילוף לרכב ,הנורה הזאת נשלפת מהבסיס השחור .את הציפוי גומי הירוק אתה מעביר לנורה החדשה. הנורה עולה בסך הכל שקל 1(ככה אני קניתי בקריות)

פורסם (נערך)

המנורה לא נשלפת היא מולחמת לבסיס (פירקתי אחת) הן נמכרות יחד עם הבסיס השחור

כמובן ניתן להתחיל להלחים מנורת T5 אבל לא רוצה להתעסק עם זה

 

שים לב בסרטון המגעים של הבית נורה הם מבחוץ, בשברולט הם מבפנים לכן יש סוג של פרפר שיוצר מגע מבפנים ...

עריכה אחרונה על ידי alxta

Yolo

פורסם
חיפשת לפי ה VIN שלך?

מהו?

http://www.elcats.ru/chevrolet/Parts.aspx?Catalog=14700000&Unit=3B800026&Year=2007

לפי התרשים יש 3 נורות שונות בלוח + הם באים בנפרד מהבתים

+

תבודק את המקט הזה של OSRAM 2752MF

אין לי איך להכנס לאתר כי לא רשום ולא יכול להרשם כי אין לי נייד רוסי :)

אבל

OSRAM 2752MF נראה בדיוק מה שחפשתי!!! תודה רבה!!



Yolo

×
×
  • תוכן חדש...