Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לאחר כ-155K ק"מ נראה שהגיע הזמן להחליף בולמי זעזועים בפיאסטה 2011.

שמתי לב כי בעליה על פסי האטה נשמע רעש של נקישה מכיוון הסרן הקדמי, הרכב מיטלטל יותר מהרגיל, לא משכך מהמורות ובורות כמו פעם ובנסיעה על כביש משובש יש רעש כללי מאזור בולמי הזעזועים.

לפני כחודש ביצעתי כיוון פרונט ובמוסך נאמר לי כי מצב המתלים והמשולשים טוב והרעש שאני שומע מקורו בבולם.

 

1. האם ישנו מוסך יעודי/ מומלץ לאבחון והחלפת בולמי זעזועים לרכב? אם כן, אשמח להמלצה

2. הבנתי שישנם שני סוגי בולמים- בולמים מבוססי שמן וגז. האם אוכל לבחור מבין שני הסוגים הללו והאם הייתם ממליצים לשלם את ההפרש עבור בולמי זעזועים מבוססי גז? ובכלל, האם תמליצו על בולמים מקוריים או שניתן להסתפק בתחליפיים?

3. האם לאור מספר הק"מ ברכב תמליצו כבר להחליף את ארבעתם או להחליף (בזוגות) בהתאם למצב?

 

תודה לעונים

עריכה אחרונה על ידי itziks
פורסם
אכן נשמע שהבעיה בבולמים הקידמיים. אין טעם כעת להחליף את האחוריים אם מצבם תקין אך ניתן לבדוק זאת ללא בעיה. מהיכן אתה בארץ שנדע לאן להפנות?

 

גר במודיעין ועובד בת"א, תודה רבה!

פורסם (נערך)

הפיאסטה הזו היא לדעתי רכב שפשוט כיף לנהוג בו, אחיזת כביש מצויינת, שיכוך רעשים טוב ודיוק של ההגה. במיוחד אם יש צמיגים איכותיים. סיבובים חדים וכבישים מתעקלים נראה כאילו הרכב נבנה במחשבה רק עליהם, בטח לא בשביל התיבה האוטומטית המעפנה ששמו בסוף :lol:

לכן לדעתי כדאי לשים לב שלא שמים בולמים מאיכות ירודה כדי לא לפגוע בנושא הזה.

 

לפי catcar.info נראה שהמק"טים של בולמים מקוריים הם 1713973 ו- 1713956. לא ברור לי מה מחירם בארץ אצל היבואן. באנגליה הם עולים 70 פאונד לאחד.

 

סיקרן אותי העניין גם אז מצאתי שבולמי מונרו המתאימים לרכב הם מק"טים הם G7303 ו- G7304, בולמי גז " original ".

 

בגלל שזה פריט בטיחותי לא כדאי להזמין את זה מאיביי ובטוח לא אמזון כי אפילו במשלוח רגיל זו חבילה גדולה וכבדה שמושכת תשומת לב וסיכוי גבוה שתיעצר על ידי המכס ואז אישורים של משרד התחבורה.

 

קח בערבון מוגבל כל המק"טים כי זה לא אומר שזה מה שבהכרח הדגם שצריך לשנת הייצור ולמפרט הקיים בארץ של הרכב שלך.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

פשוט מאוד - לבדוק במוסך מורשה פורד או חנות חלפים כמה יעלו זוג בולמים מקוריים של פורד. אחר כך לבדוק במוסך אחר או חנות חלפים כמה יעלו בולמים מהחברות שהציעו לך. אני לא חושב שיש יותר מדי מבחר של בולמים לפיאסטה. בטח תמצא משהו עלום שם ואולי במקרה הטוב חברה אחת או שתיים מוכרות ואיכותיות. אחרי שיהיו לך המחירים תחליט מה עדיף.

קאייאבה = KYB, אגב.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...