Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה זמן החלפתי רדיאטור והוצאתי את התרמוסטט בגלל שהגומי היה קרוע.

עכשיו בעמידה האוטו עובד על טמפ' טובה אבל בנסיעה הוא מתקרר, זה בגלל שלא שמתי תרמוסטט, נכון?

 

ובנוסף לכך מדי פעם אני צריך להוסיף מים למרות שחיפשתי בכל מקום נזילות ופשוט לא מצאתי.

וכשהאוטו עומד לכמה שעות טובות אז בהתנעה יוצא עשן לבן מהאגזוז. לא נראה לי שהמנוע שורף שמן כי פשוט לא חסר שמן והעשן לא מריח כמו שמן שרוף והוא לבן לגמרי.

יכול להיות שאיזשהו אטם במנוע הלך ומשם מים נכנסים למנוע?

 

תודה מראש........

פורסם

אני לא מבין גדול במערכות קירור לרכב, אבל נשמע כאילו החוסר בטרמוסטט גורם לבעיות הקירור שלך.. למה לא לשים טרמוסטט? אם מערכת הקירור תקינה, אין סיבה שלא יהיה בה גם טרמוסטט...

 

לגבי החוסר במים - האם יש סימנים של מים בשמן? פתח את פקק מילוי השמן ותן מבט.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לגבי הטרמוסטט, לא בריא לאוטו לנסוע בטמפרטורת מנוע נמוכה מדי.

היצרן שם טרמוסטט כי ככה המהנדסים החליטו אחרי הרבה עבודה. לא בשביל לסבך את המנוע.

 

לגבי העשן הלבן, יכול להיות שחודרים מים לתוך המנוע והם נשרפים (מתאדים) יחד עם הדלק.

זה גם יכול להסביר למה חסרים לך מים ברדיאטור.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

האוטו שלך כנראה שורף דלק אם המים כדי לבדוק אתה צריך שמישהוא יתן גז ואתה תשים את היד שלך מול האגזוז אם לאחר פעולה זו תרגיש לחות ביד אז תתחיל לחפש מוסך שהוא טוב בראשי מנוע ...

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

יכול להיות גם סתם אטם דפוק (סעפת יניקה, או אטם ראש מנוע)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

נכון ,לא דיברתי על סדק או משהו הכוונה היתה שהבעיה היא כנראה בראש מנוע... כלומר דברים כמו אטמים וכו...

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

×
×
  • תוכן חדש...