Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

דוושת הבלם שוקעת ברכב מסוג יונדאי טוסון 2008.

 

המוסכניק החליף את משאבת הבלם המרכזית וביצע ניקוזים(המשאבה החדשה לא מקורית).

הבעיה לא נפתרה.

לדעתו צריך להחליף גם את משאבת הABS. משאבת ABS היא דבר יקר.

 

שאלתי היא האם מנסיון שלכם יכול להיות שמשאבת ABS תקולה היא הגורם לבעיה? או שמשאבת הבלם המרכזית שאינה מקורית גורמת לבעיה?

 

 

תודה רבה .

פורסם

על סמך מה הוא החליף את המשאבה המרכזית? הוא ראה שיש נזילה? או שזה היה ניחוש?

מה גם שזה לא פתר את הבעיה.

האם לפני כן הוא בדק את הבוכנות\קליפרים של הגלגלים כדי לוודא שהם אינם נוזלים?

או את הצינורות ברקס?

אפילו ב"שיטת הניחוש" הולכים מהקל לכבד. ולא הפוך.

אל תהיה שפן נסיונות

פורסם
על סמך מה הוא החליף את המשאבה המרכזית? הוא ראה שיש נזילה? או שזה היה ניחוש?

מה גם שזה לא פתר את הבעיה.

האם לפני כן הוא בדק את הבוכנות\קליפרים של הגלגלים כדי לוודא שהם אינם נוזלים?

או את הצינורות ברקס?

אפילו ב"שיטת הניחוש" הולכים מהקל לכבד. ולא הפוך.

אל תהיה שפן נסיונות

 

אכן פירק את ארבעת הגלגלים בדק את כל הקליפרים. כולם היו יבשים ללא נזילות ותקינים.

ואף יותר מזה מילא שמן וביצע ניקוז אוויר בכל הארבע.

פורסם
בדק צינורות ברקס קדימה ואחורה?

לפני שנכנסת למוסך היה חוסר בנוזל בלמים?

בדק את כל הצינורות.

לא היה חסר נוזל בלמים.

דיברתי עם מוסכניק אחר שאמר שרק משאבה מקורית תפתור את הבעיה.

זה נכון?

פורסם

OK.

נניח שהוא יחליף למקורית

ואם זה לא זה, הוא מתחייב לקחת אחריות על הבעיה ולפתור אותה על חשבונו?

אתה יכול להחזיר את המשאבה הישנה ולהתקזז על חלק מהעבודה שבוצע ברכב? {כי הרי לא נפתרה הבעיה}

×
×
  • תוכן חדש...