Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

במסגרת חיפושיי אחרי קליאו שמורה רמת גימור קולקשן בצבע שחור עם אדום 1200 טורבו הגעתי למסקנה שבתקציב שלי נכנסים שנתונים 2013, 2014 וקצת מ2015.

מעניין אותי לדעת אם יש הבדלים כלשהם בין השנתונים? אפילו הקטנים ביותר יש הבדל כלשהו?

ההתלבטות שלי היא האם לקנות אחת 2014 או 2015 עם קילומטראז' יחסית גבוה 80000-100000 או לדוגמה ללכת על אחת שנת 2013 עם 50000 קילומטראז'... מה דעתכם?

מצד אחד קורץ לקנות שנתון גבוה יותר ומצד שני קילומטראז' נמוך הוא יתרון לשנתון הנמוך יותר.

 

מבולבל...

פורסם

כל רכב תלוי במצב שלו(אם זה רכב מודל 2013 שלא טופל פעם בחייו מול רכב מודל 2015 שעשה 100,000 אבל טופל כמו שעון אני אעדיף), אבל אני מעדיף לרדת בשנתון ולקנות רכב שפחות עבד קשה לרוב.

 

במודלים האלה הקליאו היא אותה קליאו בכל המודלים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

בשנתון הראשון של הדגם היה בעיה עם נושא של בידוד רעשי רוח ששופר בהמשך. השינוי הכי משמעותי היה במתיחת הפנים שבוצעה ב2017.

×
×
  • תוכן חדש...