Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CX5 שנת 2012 - ממה להזהר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש בעיות מיוחדות שכדאי לשים לב אליהן בשנתון כזה? (נסועה עד כה - כ95 אלף ק"מ). בהנחה שהבדיקה בסדר, האם הפחתה של 15% מהמחירון סבירה? - כמובן שברור שהמחיר תלוי במו"מ בין מוכר לקונה, אבל ארצה לדעת סדרי גודל.

פורסם

פשוט לא לגעת בדגם משנת 2012, כיול הגיר לקוי לחלוטין, לרכוש רק את הדגמים שעלו לכביש החל מחודש 08/2013 (הם עברו כיול שונה לתוכנת המנוע והגיר והקו האדום בסל״ד המנוע עלה לרמה גבוהה יותר).

 

רצוי עוד יותר לרכוש את הדגמים שעלו לכביש החל מחודש 07/2015 שעברו מתיחת פנים מקיפה יותר, מנוע מחוזק (165 כ״ס במקום 155 כ״ס לפני כן), בלם יד חשמלי במקום רגיל, ומערכת מולטימדיה חדשה של מאזדה עם בורר שליטה בה ליד מוט תיבת ההילוכים בנוסף לתפעול במגע (לפני כן רק במגע), משענת יד שונה ועוד דברים קטנים. מבחינה חיצונית הגריל עודכן.

 

 

המחיר של ה- cx5 משומשת גבוה עקב שמירת מחיר טובה מאד. אבל יש לה שוק מצויין. הורדה של 5 אחוז נראה בר השגה בהחלט, אולי ניתן להגיע עד 10 אחוז לרכב בעל נתונים סבירים ולא טובים במיוחד. 15% אין סיכוי.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
האם הפחתה של 15% מהמחירון סבירה?

איך הגעת דווקא ל-15%?

תנסה להוריד 70%, ותסגרו באמצע.

 

אם הייתי מוכר CX5, הייתי מבקש מעל המחירון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה על המענה. זה רכב שמפורסם כבר הרבה מאד (לדעתי כמעט חצי שנה) זמן ולא נמכר, לכן חשבתי שיש כאן אפשרות אולי לשחק עם המחיר, בהנחה שאין בעיות. אבל לאור מה שכתב כאן green נראה לי שאוותר.

פורסם
פשוט לא לגעת בדגם משנת 2012, כיול הגיר לקוי לחלוטין, לרכוש רק את הדגמים שעלו לכביש החל מחודש 08/2013 (הם עברו כיול שונה לתוכנת המנוע והגיר והקו האדום בסל״ד המנוע עלה לרמה גבוהה יותר).

 

רצוי עוד יותר לרכוש את הדגמים שעלו לכביש החל מחודש 07/2015 שעברו מתיחת פנים מקיפה יותר, מנוע מחוזק (165 כ״ס במקום 155 כ״ס לפני כן), בלם יד חשמלי במקום רגיל, ומערכת מולטימדיה חדשה של מאזדה עם בורר שליטה בה ליד מוט תיבת ההילוכים בנוסף לתפעול במגע (לפני כן רק במגע), משענת יד שונה ועוד דברים קטנים. מבחינה חיצונית הגריל עודכן.

 

 

המחיר של ה- cx5 משומשת גבוה עקב שמירת מחיר טובה מאד. אבל יש לה שוק מצויין. הורדה של 5 אחוז נראה בר השגה בהחלט, אולי ניתן להגיע עד 10 אחוז לרכב בעל נתונים סבירים ולא טובים במיוחד. 15% אין סיכוי.

 

פשוט לא לגעת? כיול לקוי לחלוטין? על מה אתה מדבר?

יש ברשותי CX-5 מאוגוסט 2012 והרכב פשוט מעולה. חוץ מטיפולים לא נזקק לשום תיקון אחר.

הגיר מתפקד נהדר ולא מורגשת התנהגות לקויה של הגיר.

פורסם

יש לי את הרכב כמה חודשים טובים, אין לי מושג על מה אתה מדבר.

אחלה אוטו, הגיר מעביר הילוכים חלק מאוד כולל בפקקים. גם בעליות של ירושלים תפקד נהדר כולל פקק.

 

צריכת דלק 1-10 משהו כזה.

מאוד מאוד מרוצה.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם (נערך)

הייתי בעלים של מאזדה cx5 חדש מהיבואן, מחודש 08/2012 ועד חודש 01/2018 (כחמש וחצי שנים לערך).

 

אני מכיר את הרכב על בוריו, התנהגות הגיר לקויה, פשוט פח אשפה, מי שחושב אחרת כנראה לא יודע איך גיר טוב צריך להתנהג.

 

הגיר מעביר הילוכים בתזמון לקוי: או מעביר בסל״ד נמוך מדי ומשאיר את הרכב ללא כוח ואפילו עם רעידות קלות או לחילופין מוריד קיק דאון אגריסיבי מדי להילוך נמוך מדי (מוריד שני הילוכים יחדיו). בתוואי מישורי ובנסיעה מנהלתית הדבר פחות בא לידי ביטוי, אבל בתוואי הררי החל מנסיעה מנהלתית ומעלה ובתוואי מישורי ברגע שרוצים יותר כוח הליקויים הללו באים לידי ביטוי.

 

רק בתפעול ידני ניתן לאלף את הגיר הסורר.

 

לא סתם הרכב עבר כיול של הגיר והמנוע כל כך מהר כבר במהלך שנת 2013 כשנה ומשהו בלבד לאחר שהחל להיות מיוצר:

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4350757,00.html

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מעניין, היית הבעלים של רכב עם גיר ״על הפנים״ במשך כמעט 6 שנים....

כנראה שבכל זאת הרכב בסדר ולא כזה גרוע.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
מדובר בעידכוני תוכנה בלבד.

 

עדכוני תוכנה שלא ניתן לבצע ברכבים שיוצרו לפני כן (ביררתי במוסך).

 

מעניין, היית הבעלים של רכב עם גיר ״על הפנים״ במשך כמעט 6 שנים....

כנראה שבכל זאת הרכב בסדר ולא כזה גרוע.

 

השתמשתי בתפעול ידני של הגיר בכל נסיעה (כאמור למעט קטעים של נסיעה מנהלתית בתוואי מישורי) דבר שפתר את הבעיה אבל זה העיק והצריך מעורבות גדולה מדי מצדי.

 

לאורך כל תקופת אחזקת הרכב רציתי להחליף את הרכב, אבל נשארתי איתו מכוח האינרציה ובאמת חבל שלא החלפתי לפני כן.

 

בקיה נירו שרכשתי לאחר מכן הגיר מעביר הילוכים בתזמון מצויין (וייתכן שזה המצב גם ב- cx5 לאחר העדכון בשנת 2013 ויותר מכך לאחר העדכון בשנת 2015 שבמסגרתו נוסף למיטב זכרוני גם מצב ספורט לגיר).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...