Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צמיג לא אמור "לקבל את הצורה של הרכב".

 

יש פה בעיה. העניין הוא - שהדרך הכי טובה וזולה לצאת ממנה היא לחזור לסט הישן שלך.

תחזור למקום שממנו קנית ותראה אם אפשר להגיע להבנה.

 

מסכים איתך. האמת שכל העסק כבר עלה לי יותר ממה שציפיתי. הבעיה היא שאת הג'אנטים רכשתי מבחור בפייסבוק ואין סיכוי שהוא ייקח אותם חזרה. זו הבעיה העיקרית שלי, עם הצמיגים עוד הייתי מסתדר עם המקום...

 

מסקנה לחיים: לא להתפשר על מקורי. לצערי אני דוגל בדבר הזה ופה פישלתי וזלזלתי, כנראה במרכיב הכי חשוב.

2016 BMW M235i.

פורסם

כל העיניין של הספייסרים ומתאמים שהם אף פעם לא יושבים בדיוק.

מילימטר סטיה יוצרת רעידות, חוץ מזה הג'אנטים שלך משומשים אז מאוד יכול שהם עקומים.

לדעתי הדרך הכי טובה זה לקנות ג'אנטים איכותיים שמתאימים בול לרכב שלך, ואת אלה תמכור.

פורסם

כן, זה מה שאעשה. פרסמתי עכשיו מודעה ביד 2 של הג'אנטים כולל הצמיגים כסט שלם. מקווה שמישהו יתקשר לפחות שאוכל להחזיר 60% מההשקעה. בכל אופן למחרת אתקשר לפאנצ'ר מאכר שקניתי ממנו את הצמיגים ואנסה לראות אם הוא ירצה לקנות אותם חזרה. לדעתכם זה יילך?

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

לא הבנתי מה הבעיה עם הצמיגים. תשאיר את הצמיגים. חבל

עריכה: רוב הסיכויים שהפנצריה לא תיקח את הצמיגים חזרה..

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם

כי ג'אנטים מקוריים/איכותיים ברמה מספקת במידה הזו יקרים, ואין לי כרגע כסף לזה ולא יהיה לי מה לעשות עם הצמיגים. המידה המקורית שלי היא 16.

2016 BMW M235i.

פורסם

בקבוצת סיאט בפייסבוק מוכרים ג'אנטים 18 חדשים לגמרי. חלק מהאנשים מחליפים אותם ישר אחרי הקניה. הם מתאימים בול לרכב שלך. תראה אם אתה אוהב את העיצוב, אם כן - הרווחת.

פורסם

שלום

אם תפנה לפנצריה זו תהיה טעות

כי הם מציעים מחירי שחיטה לסחורה משומשת /חדשה

וגם אם תסכים לזה

הוא ירוויח עליך שוב וימכור את הצמיגים שלך כחדשים אחרי שינקה אותם.

×
×
  • תוכן חדש...