Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

צריך למלא מעט נוזל קירור בפאביה 2012 עם מנוע 1.4 אטמוספרי.

הבנתי שנדרש נוזל G12.

במוסך סקודה אמרו שנגמר G12 ונתנו G13, אמרו שתואם גם אחורה ואין בעיה למלא.

 

האם למלא ללא חשש (בדילול 33% מים מזוקקים)?

 

תודה

פורסם (נערך)

בטבלה שאני מצרף, רשום מה ניתן לערבב עם מה:

 

נלקח מ:

 

https://www.wolflubes.com/EN_EU/Blog/2016/What-you-need-to-know-about-G13-antifreeze-and-coolant.aspx

 

https://www.championlubes.com/EN_EU/blog/2016/G13-antifreeze-and-coolant-Important-facts-you-need-to-know.aspx

 

למרות שלא חסרים מקורות נוספים מחברות שונות:

 

http://bd8ba3c866c8cbc330ab-7b26c6f3e01bf511d4da3315c66902d6.r6.cf1.rackcdn.com/VW_Audi_Coolant_Cooling_G12_Plus_G13_Antifreeze_Purple_Pink_Pentosin_Vaico_OAT_HOAT_Hybrid_Silicates_Phosphates_Glycerin.pdf

 

132-79099_What%20you%20need%20to%20know%20about%20G13%20antifreeze%20and%20coolant%20tabel.jpg

 

 

סביר להניח שיש לך ++G12 ולפיכך, כן ניתן לערבב עם G13 ללא חשש.

אתה בטוח במקרה שאין לך G13 כלשהו ברכב?

סתם מתוך סקרנות.

עריכה אחרונה על ידי Automatic1
פורסם

בהתאם למה שרשום על הבקבוק עצמו ולהנחיות היצרן.

חלק מהיצרנים רושמים מי ברז, חלק רושמים מים מזוקקים וחלק רושמים מים "מטופלים רכים".

תסתכל מה רשום וכיצד לערבב וזה הכל.

 

כך או כך אני ממש לא חסיד עירבוב עם מי ברז ירצו או לא - עדיף לך להיצמד למים מזוקקים עם התרכיז או מים מטופלים רכים.

פורסם

ולוודא שהפקק והמערכת עובדת היטב תחת לחץ אשר נדרש מהיצרן.

פקק תקין ומערכת תחת לחץ, תעשה את עבודתה עם 50/50 ותגיע לטמפ' רתיחה גבוהות מאוד מה שרצוי במקרה וזה נדרש, חלילה.

פורסם

אם יש לך אפשרות לבדוק, תבדוק כמובן.

הדרך הטובה לבדוק זה כמובן עם UV DYE למשל ופנס מתאים או אם אתה מצליח לזהות בחיבורים "אבקה לבנה" או דברים בסגנון.

×
×
  • תוכן חדש...