Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

חיפשתי מיני שתתאים לצרכיי - חסכונית, אמינה, תחזוקה זולה, נוחות נסיעה.

אחרי קריאה של סקירות וחוות דעת כאן בפורום הבנתי שהספייס סטאר הכי מתאימה לי.

 

גרה במרכז

ממוצע נסועה - 12 ק"מ בשנה

בעיקר נסיעות עירוניות ולעתים נסיעות בינעירוניות

יחזיק את הרכב בסביבות ה 5 שנים.

תקציב - 38,000 עם גמישות קלה לכיוון ה 42.

 

קיבלתי הצעה לספייס סטאר 2016 (לפני מתיחת הפנים) עם 26K ק"מ, בצבע לבן פנינה.

ב 41,000 ש"ח.

אני לא זוכרת אם הרכב הנ"ל הוא פרטי או מליסינג דרך המגרש שפניתי אליו. במידה והוא מליסינג רוצה לוודא האם המגרש מחוייב להוריד לי 21% מהמחיר מחירון של הרכב שהוא 47,500 ש"ח ?

אחרי בירור שעשיתי מתישהו ב-2016 התחילו לשווק את הספייס סטאר אחרי מתחית הפנים, וההפרש מחירים הוא לא כזה גדול בינה לבין הרגילה.

השאלה שלי היא כזו, האם זה יפגע בי כשארצה למכור את הרכב בעוד 4-5 שנים כאשר ההפרש בין שני הרכבים יהיה עוד יותר מינורי?

 

האם כדאי לי לקבל את ההצעה שנתנו לי, או לחפש ספייס סטאר אחרי מתיחת פנים?

 

תודה רבה (:

פורסם

בדרכלל פחות מומלצ לקנות ממגרש ,

 

מאד חשוב מה מקור הרכב , ודי סביר שהיה בהשכרה - המומחים טוענים שמומלצ לא לקנות רכב שהיה בהשכרה /ליסינג/חברה /קיבוצים וכד

 

מגרשים לא חיבים להוריד לך מחיר , וגרו מזה , כל הפרסומים שאת שומעת על הוזלה אינם אמיתים , בכל המחירונים יש נתונים שצריך לשקלל ואם משקללים אזי בדרכלל אין הנחה משמעותית אם בכלל

החוק מחייב סוחרים לגילוי נאות , רישום על שמם ועוד חובות למינהם , אך מחיר הוא דבר מסחרי לכל דבר

מחירון לא מחייב כלום ובימינו גם ממש לא רלונטי - מכוניות נמכרות עשרות אחוזים פחות!

 

ספייס סטאר נחמדה בתור רכב קטן, הבעיה העיקרית של ספייסטאר שבנסיעה מהירה מרגישה לא יציבה ולא בטוחה , מה שדורש החזקת ההגה בשתי ידיים וריכוז - בכל רכב אחר שאני מכיר [אולי למעט המיקרה] בעיה זו לא קימת

פורסם

יש שיפור קל במושבים לאחר החידוש וגם פחות זווית גילגול (עדיין יש) בזכות שיפור המתלים ועיצוב חיצוני.

מבפנים הספייס נשארה אותו הדבר, ביצועים זהים, רעש המנוע ובידוד הרעשים גם כן.

Peugeot 208 turbo 2015

פורסם

קודם כל תודה רבה על המענה.

כרגע עובד לטובתי מהסיבות שלי לקנות דרך מגרש ולא בדרך אחרת מפרטיים.

דבר שני, האם יש לך מושג כמה השתפרה האחיזת כביש אחרי מתיחת הפנים? לפי מה שידוע לי (לא בטוחה), זה אחד מהדברים ששיפרו במהלך מתיחת הפנים. תקנו אותי אם אני טועה

פורסם (נערך)
בדרכלל פחות מומלצ לקנות ממגרש ,

 

מאד חשוב מה מקור הרכב , ודי סביר שהיה בהשכרה - המומחים טוענים שמומלצ לא לקנות רכב שהיה בהשכרה /ליסינג/חברה /קיבוצים וכד

 

מגרשים לא חיבים להוריד לך מחיר , וגרו מזה , כל הפרסומים שאת שומעת על הוזלה אינם אמיתים , בכל המחירונים יש נתונים שצריך לשקלל ואם משקללים אזי בדרכלל אין הנחה משמעותית אם בכלל

החוק מחייב סוחרים לגילוי נאות , רישום על שמם ועוד חובות למינהם , אך מחיר הוא דבר מסחרי לכל דבר

מחירון לא מחייב כלום ובימינו גם ממש לא רלונטי - מכוניות נמכרות עשרות אחוזים פחות!

 

ספייס סטאר נחמדה בתור רכב קטן, הבעיה העיקרית של ספייסטאר שבנסיעה מהירה מרגישה לא יציבה ולא בטוחה , מה שדורש החזקת ההגה בשתי ידיים וריכוז - בכל רכב אחר שאני מכיר [אולי למעט המיקרה] בעיה זו לא קימת

 

נהגת על הספייס סטאר?

כי אני רוב הזמן עם יד אחד לא משנה באיזה תוואי דרך, שיוט ואני לא נוסע 80, כביש מפותל.

הבעיה זה לא בנסיעה מהירה אלא בכביש מפותל יש זויית גילגול גדולה, במתיחת פנים העניין שופר אך עדיין מורגש.

 

אבל בנסיעה עירונית שזה רוב הנסיעות שפותחת השירשור תיסע אותם מתלים מספקים נוחות טובה כי הרכב רך.

 

Sent from my iPad using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה yulianx

אחת מהשאלות העיקריות שלי לא נענתה, האם אתם חושבים שקניית ספייס סטאר 2016 לפני מתיחת פנים תקשה עליי במכירה בעוד כ 5 שנים? היות והרכב הוא שנת 2016 בדיוק לפני מתיחת הפנים?

פורסם

לדעתי כן, אנשים כבר יחפשו את הדגם אחרי מתיחת פנים מה גם שהוא טוב יותר.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...