Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחרונה קשה לי קצת לשלב הילוכים ברכב, נגיד כשאני מנסה להוריד מחמישי לשלישי (במהירות המתאימה) ההילוך לא נכנס.. ולפעמים כשהוא מנסה להכנס הוא עושה רעשים ממש חזקים. ניסיתי גם לשלב להילוך ראשון כשהאוטו בקושי נסע..וזה בלתי אפשרי כלל!



חוץ מזה ההילוכים הם בסדר..בעייתי רק בהורדת הילוכים. מה יכולה להיות הבעיה פה?

 

זה נותן לי לשלב להילוך נמוך כאשר אני מוריד את המהירות בהרבה ממה שצריך לאותו הילוך, ואז השילוב הוא בלי בעיה-"חלק". דבר נוסף ששמתי לב, כשהאוטו בניוטרל ועומד, ישנו רעש מוזר טיפה מכיוון המנוע, אך כשאני לוחץ על הקלאץ' - עדיין בניוטרל, הרעש נעלם!

הרעש הוא מאד חלש..

 

תודה!

פורסם

הרעש החלש שאתה שומע הוא כנראה מיסב לחץ, גם לי יש רעש כזה באוטו ואני חי איתו עד שאני אצטרך להחליף קלאץ. אם אתה רוצה להוריד את הרעש תחת מכסה המנוע ישנו חוט הקלאץ תסתכל בסופו יש בורג, אם תחזק את הבורג קצת הרעש ירד משמעותית.

בקשר להורדת הילכוים אני לא ממש יודע מה הבעיה אבל זה כנראה מעיד על קלאץ שקרב אל סופו.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

ההילוכים שורקים או צורחים?

אם כן תן הצצה בכמות השמן גיר! היה לי לפני שבועיים בפיאט שההילוך החמישי היה צורח, סה"כ היה חסר קצת שמן גיר כדי שהוא ישתוק..........תנסה

פורסם

אני לא בדיוק יודע את ההבדל בין שורק לצורח..אבל זה הרעש המוכר הזה..כמו גלגל שיניים מנסה להכנס ולא מצליח. משהו כזה.



 

אפשר לפתוח את השמן גיר ולבדוק? אין סכנה לאוויר וכאלה? איפה בכלל בודקים שמן גיר?

 

תודה!

פורסם

קודמיי אמרו כבר את דעתם וזו גם דעתי:

יכול להיות שיש בעיה בקלאץ', איך הוא מפריד לך, אתה מרגיש שהוא מחליק?

יכול להיות שחסר לך שמן גיר ואם תוסיף העניין יסתדר.

יכול להיות שהסינכרונים בגיר עשו את שלהם חלקית.

לגבי הראש שאתה שומע במצב ניוטרל, אשר נעלם בעת לחיצה על הקלאץ' זה יכול להיות גם הילוך ישיר.

I feel LEGACY

פורסם

יכול מאד ליהיות שמדובר בסנכרון או סנכרונים בגיר

תפקידם לסנכרן בין גלגלי השיניים בגיר ולעיתים במיוחד ב 106 הם נשחקים

וגורמים לחריקה בגיר במעבר הילוכים .

ב 106 ישנה בעיה שכיחה בעיקר בסנכרון ראשון - שני .

פורסם
יכול מאד ליהיות שמדובר בסנכרון או סנכרונים בגיר

תפקידם לסנכרן בין גלגלי השיניים בגיר ולעיתים במיוחד ב 106 הם נשחקים

וגורמים לחריקה בגיר במעבר הילוכים .

ב 106 ישנה בעיה שכיחה בעיקר בסנכרון ראשון - שני .

כנ"ל גם לגבי השלישי

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

יש ליח בעיה דומה בפיאט אונו 92' FIRE היכן אפשר לבדוק כמות שמן גיר והאם זה משהו שאפשר לעשות לבד??

כיצד אוכל לדעת אם הבעיה היא בקלאץ' ?, הוא אמור להיות כבר בסוף דרכו ( הוחלף פעם אחרונה מזמן )

פורסם

כנ"ל גם אצלי.

בדיוק אותה הבעיה...

חמישי לא יורד לשלישי(רק אם אני משחרר קלאץ' בניוטרל הוא יורד).

ובהורדה מרביעי או חמישי לשלישי(כשהוא כן נכנס) יש נקישה מכיוון המוט, נקישה שלא נשמעת בהילוכים אחרים...

בסל"ד סרק ישנה מין צוויחה קלה מכיוון המנוע (דומה לרצועה מחליקה - אבל הרבה יותר עמום)

מה עלות החלפת סינכרונים?(אפשרי בכלל?)

פורסם
איך אני מגיע לשמן הגיר??

 

אנא הסבירו כאילו אני ילד בן 4 ( למרות שיש לי קצת ידע במכונאות )

פיאט אונו

ניגש למוסך ומבקש שיבדקו לך שמן גיר.

זה בעיה לבדוק מפלס שמן גיר אם אין ברשותך גיר אוטומט....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...