Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התא מטען נפתח רק מהשלט , שני הכפתורים שיש על התא מטען לא מגיבים,

ראיתי פה באיזה פוסט שאמרו לבדוק את הצמת חשמל של הכפתורים ,

איפה בדיוק הצמה הזאת יושבת לא מצאתי אותה.

הרכב סקודה סופרב 2011

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

ראשית הסר את הדיפון של דלת ת"א מיטען.

שנית

בצידי השמשה האחורית יש פלסטיק כיסוי.(איפה שנתפסים החוטים של המגש )

יש להסיר אותו ואז תגלה צמת חוטים

בדך כלל החוטים נשברים בחיבור בין החלק עים השמשה לשני (זווית חדה )

אנא עדכן

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

אני אבדוק היום ואעדכן,

במידה והחוטים באמת שבורים שם מאיפה אפשר להשיג כאלה חדשים?

תודה!

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אני היתקשרתי להכניס/להשחיל את הצמה החדשה.. היא מושחלת בתוך פרופיל מכופף.

ממליץ להחליף לחוטים גמישים ולשים שרוול נצמד.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם
אני אבדוק היום ואעדכן,

במידה והחוטים באמת שבורים שם מאיפה אפשר להשיג כאלה חדשים?

תודה!

יש חדש? אני עם בעיה זהה, הכפתור מתקתק ועובד לסירוגין (בד"כ לא). רק השלט פותח את הדלת.

פורסם

אני תיקנתי ברכבי הקודם את הבעייה בעצמי כמו שניתי להסביר..

שלחו לי לפרטי מספר נייד ושם ואדריך אתכם בכול הצעדים (לכול המעוניין*

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
יש חדש? אני עם בעיה זהה, הכפתור מתקתק ועובד לסירוגין (בד"כ לא). רק השלט פותח את הדלת.

 

רק היום יצא לי זמן להתפנות אל זה,

דיברתי עם Shsul-c הוא הדריך אותי ובאמת כמו שהוא אמר החוטים שם קרועים וכבר נראו שעברו תיקון בעבר שלא החזיק מעמד,

אני כרגע מחפש צמה חדשה לקנות שתפתור את הבעיה לתמיד.

 

 

אני תיקנתי ברכבי הקודם את הבעייה בעצמי כמו שניתי להסביר..

שלחו לי לפרטי מספר נייד ושם ואדריך אתכם בכול הצעדים (לכול המעוניין*

תודה על כל העזרה אלוף!

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

×
×
  • תוכן חדש...