Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי קנה אימפרזה 2003 מגניבה הצורה החדשה.. מותקנים אצלה 4 רמקולים בדלתות ויש חורים מגעילים שהבעל הקודם עשה במגש מאחור... הבחנתי שיש מקום לטוויטרים בדלתות מקדימה...

השאלה שלי היא כזאת: אילו רמקולים כדאי לי לשים במקום הנוחכים ומה גודלם?

הייתי רוצה כמובן להוסיף טוויטרים ואולי גם לנצל גם את החורים שהבעל הקודם עשה ולשים גם רמקולים במגש.. האם זה כדאי?

או לסתום את החורים ולשים רק 4 רמקולים וטוויטרים?

האם יש סטים מוכנים שנמכרים? האם כדאי לשים קומפוננטים מקדימה ? ואז מה מאחור?

 

עזרה בבקשה כי אני טירון בתחום תודה מראש.

למכירה Subaru Justy 1.2 GLII 1992 יד ראשונה. שמורה

פורסם

עדיף לדעתי לנצל את החורים לרמקולים שיש לך במגש האחורי, ולסתום את החורים בדלתות האחוריות.

 

ומקדימה גם להשקיע לדעתי בקומפוננט שלא יעלה יותר מידי וידפוק טוב בלי מגבר...

פורסם

זה רמקולים מובנים...

יש לי חורים במגש האחורי.... יש אפשרות לנצל הכל? איך??

למכירה Subaru Justy 1.2 GLII 1992 יד ראשונה. שמורה

×
×
  • תוכן חדש...