Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שקלתי לרכוש סקודה, וכשניסיתי לקבל מחירון טיפולים - נעניתי בסירוב


drormik
שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני קורא פה את כול האשכול ומנסה להבין עד לאן? עד איזה קו מנסה להגיע פותח השרשור?!

נניח שהרכבים הללו ששותים דלק עושים 100 ק"מ בעיר פחות מה'נורמאלים' מה זה אומר?

ונגיד שצ'מפיון יפתחו לך את דלתות המוסך עים שטיח אדום מה זה יתן??

הרי ברכבים שלהם עים הגיר המהולל והקלאצ'ים ההזויים אתה יכול להתקע בין רגע ואז מה? יעשו לך הנחה של אורח כבוד ותשלם עשירייה כמעט רק על המכטרוניקס ההזוי?

וזה מבלי להחליף את הקלאצ'ים בידיעה שתתקע בכול זמן נתון!

על הטורבו וצריכת השמן אני לא רוצה לדבר

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני עובד בחברה שהיא יבואן. אנחנו ספקי הציוד בארץ ונותני השירות. ליצרן יש מחיר די אחיד עבור הדילרים שלו בחו"ל, אבל הוא לא שולט על תימחור המוצרים או העבודה של הדילרים שלו. ז"א שאם תבוא חברה אחרת שתייבא את המוצרים מאותו היצרן - תהיה תחרות.

 

תקנו אותי אם אני לא טועה - מוסכים זה דומה. הם סה"כ עסקים פרטיים שמורשים לתת שירות לרכבים של יצרן מסוים, והם קונים מהיצרן את החלפים וכדומה. סקודה ישראל לא שולטים במחירים שהמוסכים המורשים שלו נותנים - הם מוכרים לכולם את אותם החלפים במחיר דומה, מי שרוצה יותר רווח, אצלו תשלם יותר עבור טיפול. מי שרוצה יותר לקוחות - יוריד מחירים. תחרות זו המילה.

 

עכשיו סלח לי, אבל למי פה מאיתנו סקודה תעשה בשבילו סקר שוק? את העבודה השחורה תעשה אתה. לא רוצה לקנות אצלם, אל תקנה. הם לא יתמוטטו בלי אלפי השקלים שלך או שלי או של כל אדם אחר. הם מרוויחים מספיק מלקוחות אחרים ומחלפים ודברים אחרים שהם מוכרים למוסכים מורשים.

 

לא תשלם - לא יעשו עבורך את העבודה השחורה שלך.

וזכותם לא לפרט על מחירי היצרן / מוסכים מורשים (שהם מכירים) עבור טיפולים. בטח שלא בשיחת טלפון.

 

אתה מערבב בין שווקים שונים

המוסכים שייכים ליבואן, מחירי הטיפולים נקבעים ע"י היבואן, וגם הדילרים שייכים ליבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא פה את כול האשכול ומנסה להבין עד לאן? עד איזה קו מנסה להגיע פותח השרשור?!

נניח שהרכבים הללו ששותים דלק עושים 100 ק"מ בעיר פחות מה'נורמאלים' מה זה אומר?

ונגיד שצ'מפיון יפתחו לך את דלתות המוסך עים שטיח אדום מה זה יתן??

הרי ברכבים שלהם עים הגיר המהולל והקלאצ'ים ההזויים אתה יכול להתקע בין רגע ואז מה? יעשו לך הנחה של אורח כבוד ותשלם עשירייה כמעט רק על המכטרוניקס ההזוי?

וזה מבלי להחליף את הקלאצ'ים בידיעה שתתקע בכול זמן נתון!

על הטורבו וצריכת השמן אני לא רוצה לדבר

 

הנקודה העיקרית בשרשור היא על העדר תרבות שירות בחברה מסויימת.

הנושא של צריכת הדלק הוא מישני כרגע.

 

אם יש בעיות מכאניות זו בעיה בפני עצמה,

אבל קודם כל צריך לדעת שכשיש פניה יש בצד השני מישהו שמעוניין לטפל בה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי. אל תקנה את הסקודה.

או אף רכב מצמפיון.

 

לא יודע אם הסקודה טובה יותר, או לא. זה אפילו לא משנה.

 

ברגע שתרכוש, זה יהפוך להיות מסע של חיפוש - מה לא בסדר. איך דפקו אותי. ידעתי שזה ייקרה. גם לדברים שיעברו חלק עם נותני שירות אחרים.

 

תחסוך לעצמך את עוגמת הנפש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלת תם.. האם באתר האינטרנט של צ'מפיון אין מפרט טיפולים ?

למשל בהונדה אתה יכול לקבל הצעת מחיר לטיפול בהזנת מס' רכב וחוזרים אליך מהמוסך, כך שקשה לי להבין את חוסר השקיפות.

לגבי עניין צריכת הדלק- הייתי אישית דווקא מעדיף רכב שיצרוך עוד ליטר-שניים לכל 100 ק"מ אבל שלא אסע בו בחשש (ועניין המצמדים לפחות אם נוסעים הרבה בעיר יגיע לתיקון מהיר של איזור ה 4,500 ש"ח ולא בטוח שהוא מכוסה באחריות,כדאי לבדוק).

רכב מהיצרן הזה לא מומלץ לקנות עם DSG 7.כדאי לרכוש רכב ידני או מקסימום עם גיר אוטומטי DSG 6 רטוב בלבד.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באולם המכירות של חברה אחרת - הסכימו לתת לי את המידע על מחירי הטיפולים

 

אני לא כותב איזו חברה מדובר, כדי שלא יטענו שאני עושה פרסומת

 

אני לא סוכן מכירות של סקודה, סתם לקוחו מאוד מרוצה מהאוקטביה שלו אבל מניסיון רב אני יכול להגיד לך שעל מחירי טיפולים לא שווה לוותר על רכב כי ההבדלים לא כאלה משמעותיים בין יצרן ליצרן ובשביל טיפול פעם בשנה עוד 100 או 300 שקל לא שווים בשביל לוותר על אוטו טוב. וחוץ מזה, אם אתה בוחר את הרכב לפי מחירון טיפולים, תשמור לך אותו ותשווה אחרי הטיפול שתעשה ותראה כמה המחירונים האלה רחוקים מהמציאות ברוב הפעמים. מבטיחים אחד ובסוף משלמים הרבה יותר, ככה שהמחירונים האלה לא משקפים לרוב את המציאות וחבל שתחווה אכזבה ותתחליל להתווכח בסגנון אבל באולם התצוגה הבטיחו לי מחיר אחר. המוסכניק ישלח אותך לטפל אצל הסוכן מכירות שהבטיח לך את המחירים האלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא סוכן מכירות של סקודה, סתם לקוחו מאוד מרוצה מהאוקטביה שלו אבל מניסיון רב אני יכול להגיד לך שעל מחירי טיפולים לא שווה לוותר על רכב כי ההבדלים לא כאלה משמעותיים בין יצרן ליצרן ובשביל טיפול פעם בשנה עוד 100 או 300 שקל לא שווים בשביל לוותר על אוטו טוב. וחוץ מזה, אם אתה בוחר את הרכב לפי מחירון טיפולים, תשמור לך אותו ותשווה אחרי הטיפול שתעשה ותראה כמה המחירונים האלה רחוקים מהמציאות ברוב הפעמים. מבטיחים אחד ובסוף משלמים הרבה יותר, ככה שהמחירונים האלה לא משקפים לרוב את המציאות וחבל שתחווה אכזבה ותתחליל להתווכח בסגנון אבל באולם התצוגה הבטיחו לי מחיר אחר. המוסכניק ישלח אותך לטפל אצל הסוכן מכירות שהבטיח לך את המחירים האלה...

 

אני לא מדבר על מחירים תאורטיים, אלא על מחירון הטיפולים במוסכי היבואן.

זה דבר מאוד בסיסי.

 

אני לא בוחר את הרכב רק לפי המחירון, אבל זה בהחלט חלק מהשיקולים, וחלק מעלות הכוללת של האחזקה .

הבעיה פה מתחילה הרבה לפני המחירון - בסירוב של החברה לתת מחירון ללקוח פוטנציאלי.

 

וזה מה שמדליק אצלי נורה אדומה, העובדה שכלל לא הצלחתי לקבל מהם מחירון טיפולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול פשוט להתקשר למוסך מורשה יבואן ולבקש הצעת מחיר וגם אז לא בטוח שיתנו לך מחיר בטלפון וזה נכון לכל היבואנים.

 

אני מאמין שאם תגיע לסוכנות להתרשם מרכב ותשב עם נציג מכירות ותעלה את השאלה הזאת על הפרק הוא יספק לך תשובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, מחירי רוב הטיפולים +- כמו שאר הרכבים בקטגוריה.

אבל:!!!!

 

רק ברכבים האלו אתה מחליף פלאגים מאירידיום כל 30 אלף ק"מ לדעתי. סכום של 600-1000 ש"ח תוספת לכל טיפול שני (הזוי).

* יתכן ואני טועה וזה 45, שזה עדיין טווח קצר מאוד לאירידיום.

 

אחרי תום האחריות אתה תצטרך להחליף מוח גיר וקלאצים של ה-DSG. הדיווחים פה מדברים על 40-60 אלף ק"מ בין החלפות במקרה הגרוע ואפילו על חלפים שהחזיקו קרוב ל-100.

עלויות לא נמוכות.

בקיה החדשות החלפת פלאגים פעם ב-150,000 ק"מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרן קובע מספר שעות עבודה לכל הליך, בעייתי מצידם לתת לך מחיר קבוע מאחר והמוסך קובע את מחיר שעת העבודה שלו.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...