Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מוסך רשמי של מרצדס הציע עבורי הצעת מחיר להחלפת מצבר בעלות סופית של 2200 ש"ח. בתוך כך, עלות המצבר בלבד היא 1500 ש"ח ללא מע"מ. חיפשתי באינטרנט אודות הפריט הספציפי של המצבר שיוחלף, וראיתי שניתן למצוא אותו ב-170 יורו. האם הצעת המחיר של המוסך מוגזמת?

 

תודה.

פורסם

אם תיתן פרטים מדוייקים של דגם הרכב - סוג, שנה, מודל, מנוע וכד' או המצבר ניתן יהיה לעזור.

מצבר במחיר כזה נראה ממש מוגזם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
שלום,

 

מוסך רשמי של מרצדס הציע עבורי הצעת מחיר להחלפת מצבר בעלות סופית של 2200 ש"ח. בתוך כך, עלות המצבר בלבד היא 1500 ש"ח ללא מע"מ. חיפשתי באינטרנט אודות הפריט הספציפי של המצבר שיוחלף, וראיתי שניתן למצוא אותו ב-170 יורו. האם הצעת המחיר של המוסך מוגזמת?

 

תודה.

אל תשווה את מחירו של המצבר בחו"ל לעומת בארץ מכיוון שזה לא רלוונטי.

 

האם ברכבך קיימת מערכת START & STOP ?

האם תוכל לעלות תמונה של המצבר המותקן ברכבך?

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

המחיר של המצבר שראית בחו"ל לא יגיע לארץ .

גם לא האחריות עליו ( 4 שנים) .

פה תשלם כפול למצבר AGM ותקבל חצי אחריות.

המחיר הממוצע למצבר מותג גרמני 70Ah הוא כ ₪1300 . עדיף כמובן לא לקנות במוסך.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תודה חברים.

 

להלן הפרטים:

- מרצדס A180 class. מנוע 1.6 ליטר בנזין.

- הרכב נקנה בראשית 2016.

- המצבר שהוצע הוא ME-A001982800826 עם אחריות לשנתיים. נאמר מקורי ממרצדס. על המצבר רשום שהוא מיוצר בסין.

- ברכב קיים כפתור התנעה. אין צורך בהכנסת המפתח לתושבת וסיבוב (אבל אפשר).

 

להבנתי אין מס מיוחד על מצברים (בניגוד לצמיגים, וחלקי חילוף אחרים). לכן ייבוא של המצבר הנ"ל ב-170 יורו, לאחר מע"מ ומשלוח של 40-80 יורו עדיין ייצא זול יותר. לא?

פורסם

מדובר על מצבר AGM לכן בדוק מול הייבואן של וורטא או בוש האם קיים מצבר מתאים לרכבך. בכול מקרה המחיר של מצבר כזה הוא גבוה.

 

בקשר לייבוא מצבר מחו"ל חפש מידע בפורום ותבין מה העלות האמיתית של קניית מצבר בחו"ל.

איזה כייף לי :)

פורסם
מדובר על מצבר AGM לכן בדוק מול הייבואן של וורטא או בוש האם קיים מצבר מתאים לרכבך. בכול מקרה המחיר של מצבר כזה הוא גבוה.

 

בקשר לייבוא מצבר מחו"ל חפש מידע בפורום ותבין מה העלות האמיתית של קניית מצבר בחו"ל.

 

אתה מתכוון AGM=שנפ?

 

וכן ראיתי שיש של ורטה. לרכב שלי, יש צורך במצבר Blue Dynamics או Stop&Start?

 

וכשאתה אומר שבכל מקרה למצבר כזה מחיר גבוה, אתה מתכוון שהצעת המחיר היא מוגזמת או שמצבר מהסוג הנ"ל יעלה במחיר זהה גם בדרכים אחרות?

 

וכן, אחפש כשאוכל. תוכל להסביר בתמצית מה מרכיבי העלות "האמיתית" שעושים אותה גבוהה יותר בקנייה בחו"ל?

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...