אתה מתכוון AGM=שנפ?
וכן ראיתי שיש של ורטה. לרכב שלי, יש צורך במצבר Blue Dynamics או Stop&Start?
וכשאתה אומר שבכל מקרה למצבר כזה מחיר גבוה, אתה מתכוון שהצעת המחיר היא מוגזמת או שמצבר מהסוג הנ"ל יעלה במחיר זהה גם בדרכים אחרות?
וכן, אחפש כשאוכל. תוכל להסביר בתמצית מה מרכיבי העלות "האמיתית" שעושים אותה גבוהה יותר בקנייה בחו"ל?
תודה רבה.