Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתוך האתר של בני בייקר:

לשימון שרשרת של גלגלי שיניים יש להעמיד את האופנוע על ג'ק מרכזי, להתניע אותו לסגור את הג'ק צד לשים הילוך ראשון, לתת לגלגל להסתובב באוויר ולשמן במרחק של 10-15 ס"מ (חשוב לא להתקרב עם הידיים לשרשרת בשום צורה שהיא)

חבר שלי לא התקרב עם הידיים לשרשרת!

היתה לו מטלית ביד, הוא הסתובב כשדיבר עם משהו, המטלית נכנסה לשרשרת המסתובבת...

פורסם
באמת , אתה היחיד שקראת את ההודעה שלי, שאר האנשים לא קראו את הטקסט בכלל

קראנו, אפשר רק לקוות שיעבור בדיקה רצינית, אובייקטיבית וההלצה תהייה בהתאם.

בשביל הבחור אני מקווה שההמלצה תהייה חיובית.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מתוך האתר של בני בייקר:

במקרה של בני, נראה לי שהשרשרת תקרע קודם.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
חבר שלי לא התקרב עם הידיים לשרשרת!
כנראה שהייתי צריך לשים את הציטוט של בייקר ראשון.

בני בייקר נותן טיפים באתר שלעיתים מסוכנים. הוא גם לא יודע פסיק מהו, אבל זה סיפור אחר.

dirty old man

need love too

פורסם
חבר שלי לא התקרב עם הידיים לשרשרת!

היתה לו מטלית ביד, הוא הסתובב כשדיבר עם משהו, המטלית נכנסה לשרשרת המסתובבת...

משום מה חשבתי שכולם משמנים שרשרת כמוני..

את כל הפעולות הנ"ל יש לבצע על משטח שניתן ללכלך , עדיף לאחר רכיבה כשהשרשרת חמה.

א. מעביר לניוטרל

ב. מחזיק את האופנוע על ג'ק צד כך שאחורי יהיה באויר. (אם יש ג'ק אמצע אז אין בעיה).

ג. העוזרת הבלונדינית בג'ינס קצרצר ופרום עם חולצת T לבנה (יש לציין שחם בחוץ והיא אוהבת

שאני משפריץ עליה מים מהצינור שמשקה את הגינה) משמנת את השרשרת תוך כדי סיבוב הגלגל.

ד. התהליך כולו אורך כשלוש דקות. (של שימון השרשרת כן ..)

 

אפילו פעם אחת בתהליך לא היה צורך להתניע את האופנוע .

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
משום מה חשבתי שכולם משמנים שרשרת כמוני..

את כל הפעולות הנ"ל יש לבצע על משטח שניתן ללכלך , עדיף לאחר רכיבה כשהשרשרת חמה.

א. מעביר לניוטרל

ב. מחזיק את האופנוע על ג'ק צד כך שאחורי יהיה באויר. (אם יש ג'ק אמצע אז אין בעיה).

ג. העוזרת הבלונדינית בג'ינס קצרצר ופרום עם חולצת T לבנה (יש לציין שחם בחוץ והיא אוהבת

שאני משפריץ עליה מים מהצינור שמשקה את הגינה) משמנת את השרשרת תוך כדי סיבוב הגלגל.

ד. התהליך כולו אורך כשלוש דקות. (של שימון השרשרת כן ..)

 

אפילו פעם אחת בתהליך לא היה צורך להתניע את האופנוע .

עם איזה שמן בדיוק היא משתמשת? משהו טבעי?:-D

פורסם
אם כבר ניקוי ושימון שרשרת

מאמר טרי על תחזוקת שרשרת כאן בגלבה.

 

קראו והחכימו.

אתם זן מיוחד ונדיר של אנשים (?)

תוציאו פטנט על המברשת התלת ראשית.

הג'ק צד שלכם לא נראה כמו הדבר הכי יציב בעולם.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
עם איזה שמן בדיוק היא משתמשת? משהו טבעי?:-D
:lol::biglaugh::-D:-P:wink: (אני חושב שנגמרו הסמיילים)

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
אתם זן מיוחד ונדיר של אנשים (?)

תוציאו פטנט על המברשת התלת ראשית.

הג'ק צד שלכם לא נראה כמו הדבר הכי יציב בעולם.

הג'ק יציב לגמרי, ודאי שלמשימה כמו ניקוי שרשרת - אני משתמש בו כבר שנתיים.

לא הייתי מוריד גלגל באמצעותו (למרות שכבר בוצע ובהצלחה) אך למטרת הנפת גלגל הוא מושלם.

 

מומלץ לא להרטיב את הזרוע האחורית לפני הכנסת הג'ק כדי למנוע אפשרות החלקה.

צפרא.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

×
×
  • תוכן חדש...