Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שהכעס גדול. מי המטומטמים שמוציאים טיול במזג אויר כזה ועוד לאיזור מסוכן שכזה?!

 

9 נערים נהרגו סתם. האם מישהו יורשע כאן בהריגה או רשלנות פושעת? וילך לכלא?

 

לצערי אין לי הרבה ציפיות מהמדינה. לא יפתיע אותי אם עוד יקדמו אותם בתפקידם.

 

מה דעתכם?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב הפוך ממך. סיכוי טוב שמישהו יישלח לכלא וכך צריך - הגיע הזמן שכל מי שנושא באחריות יבין מה פירוש המילה.

 

עם זאת אני דווקא חושש מתרבות חיפוש האשמים ותלייתם, מחגיגת הכסת"ח שבוא תבוא, במקום להסיק מסקנות ענייניות.

חזיר דיזל

פורסם

לא יפתיע אותי אם עוד יקדמו אותם בתפקידם.

אין לי הרבה ציפיות מטוקבקים, ובכל זאת: באיזה מקרה בעבר בו נהרגו 9 נערים, קידמו את האחראים לאסון בתפקידם?

פורסם

כולנו חכמים בדיעבד, אף אחד לא יכול לצפות הכול למרות ההתראות, בפועל כל הזמן מתקבלות פשרות בכל הנוגע לבטיחות מול שיגרה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

כאן לא היה שום עניין לפשרות. לא מדובר באירוע בלתי צפוי כגון טורנדו. היו אינספור התראות כבר משלשום, מה עוד שההצפות בנחלי הדרום התחילו כבר אתמול וגם הסתיימו במותם של שני בני אדם.

חזיר דיזל

פורסם

כאחד שחי בפלורידה, טורנדו דווקא הוא ארוע דיי צפוי

 

לא מדובר באירוע בלתי צפוי כגון טורנדו.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אין פשרות ואין תירוצים כשיש אזהרת שטפונות.

פשוט נורא.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עם זאת אני דווקא חושש מתרבות חיפוש האשמים ותלייתם, מחגיגת הכסת"ח שבוא תבוא, במקום להסיק מסקנות ענייניות.

 

מזדהה.

ביום הזה עדיף להתפלל לרפואת הפצועים.

מאשר לחפש אשמים.

 

יש הרבה רגשות והרבה סימני שאלה.

אני אמתין לתחקיר שאני מקווה שיהיה.

פורסם

זו נטייה טבעית לחפש אשמים מיד, זה תסמין דיסקומפורט קלאסי. אני לא חושב שלא צריך להעמיד לדין את מי שאחראי, אם יש כזה. אני כן חושב שהאירוע הזה הוא בעיקר טרגדיה גדולה.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אני חושב הפוך ממך. סיכוי טוב שמישהו יישלח לכלא וכך צריך - הגיע הזמן שכל מי שנושא באחריות יבין מה פירוש המילה.

 

עם זאת אני דווקא חושש מתרבות חיפוש האשמים ותלייתם, מחגיגת הכסת"ח שבוא תבוא, במקום להסיק מסקנות ענייניות.

 

 

אפילו באסון המכביה שהיה מחדל בינלאומי האשמים קיבלו עונשי מאסר מצחיקים.

 

אין לי הרבה ציפיות מטוקבקים, ובכל זאת: באיזה מקרה בעבר בו נהרגו 9 נערים, קידמו את האחראים לאסון בתפקידם?

 

אתה צודק, זו הגזמה. אבל המקרה היחיד שזכרתי מעבר למכביה והוא האסון בהר הרצל כן נכנס האשם לכלא, אבל לתקופה עוד יותר מצחיקה מאלו של המכביה.. פשוט אין לי ציפיה לעונש ראוי, זה הכל.

פורסם (נערך)

מדובר בעבירת רשלנות ואפילו לא מאוד חמורה. התוצאה, כמובן, עגומה מאוד. איזה עונש לדעתך צריך לקבל האחראי?

עריכה אחרונה על ידי shugiflex

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
מדובר בעבירת רשלנות ואפילו לא מאוד חמורה. התוצאה, כמובן, עגומה מאוד. איזה עונש לדעתך צריך לקבל האחראי?

 

כשיש אזהרות בדיוק מפני מה שקרה, איך זה לא רשלנות חמורה לשלוח לשם אנשים? כדי שהאחראים בכל התפקידים למיניהם יפנימו מהי אחריותם, חייבים לפחות 5 שנים בכלא על כל הרוג.

 

אם מישהו ייענש, זה ייתן נחת למשפחות?

למצוא אשמים לא מסובך.

 

אכן, הרבה נחת למשפחות שלא ימצאו את עצמן במצב הזה כי האחראים לחיי אדם יתחילו להתנהל ככאלה.

פורסם
אם מישהו ייענש, זה ייתן נחת למשפחות?

למצוא אשמים לא מסובך.

למשפחות שאבדו את ילדיהן היום שום דבר לא יביא נחת.

אבל כן יש לגרום לבעלי תפקידים להבין מה היא אחריות על חיי אדם.

זו טרגדיה כל כך מיותרת. כבר ביום שלישי התקבלו התראות על שיטפונות, למה לאשר טיול כזה?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
מדובר בעבירת רשלנות ואפילו לא מאוד חמורה. התוצאה, כמובן, עגומה מאוד. איזה עונש לדעתך צריך לקבל האחראי?

 

אם מישהו ייענש, זה ייתן נחת למשפחות?

למצוא אשמים לא מסובך.

 

מסובך ועוד איך.

 

יש פה הרבה גורמים שהיו צריכים לעצור את זה. החל מהמדריך(ים) בשטח, דרך האחראי על טיולים במסגרת החינוכית הזו, ועד מנהל המסגרת החינוכית שצריך היה להקפיד שיש נוהל מסודר לאישור טיולים ושהוא נאכף.

 

לכאורה (כך מספרת התקשורת), המסגרת הזו נפלה בין הכיסאות ואף גורם (משרד החינוך ומשרד הביטחון) לא ידע על ו/או אישר את הטיול הזה.

 

לדעתי, כל מי שהיה מעורב בטיול הזה ברמת המסגרת החינוכית, כולל המנהל, ובמידה ואכן המסגרת החינוכית הזו נפלה בין הכיסאות בנהלי אישור טיולים אז גם מי שאחראי על הנוהל הזה צריכים להיות כלואים לכמה שנים לפחות. זה בוודאי לא יחזיר אף ילד הביתה, אבל אין שום סיבה שהאנשים האלו יסתובבו חופשיים, וזה בוודאי ירתיע את הבאים בתור שיחליטו על דעת עצמם להוציא טיול, בלי שום הבנה של השטח ובלי שום אישור משום גורם סביר.

 

אני לא משפטן אז אני לא מכיר את ההגדרה המשפטית לרשלנות, אבל במישור הלא משפטי זו ממש לא "רשלנות לא חמורה", משהו בסגנון של לא וידאתי שבתיק חובש יש X ליטר מים והיה ליטר פחות. מדובר בכשל מוחלט, הן של המדריכים בשטח והן של כל השרשרת שממונה על הוצאת טיולים שמטרתה בדיוק למנוע מקרים כאלו. בדיוק בגלל זה לא מוציאים טיול בלי לאשר אותו קודם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך


×
×
  • תוכן חדש...