Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לעשות פסיכומטרי ובגרות בפיזיקה ומתמטיקה יקח לך המון זמן.

ממליץ להרשם למכללה. אתה בחור צעיר אבל 26 זה כבר הזמן להתחיל את התואר ולא את מה שמסביב.

הנדסה זה 4-5 שנים של לימודים וזה לא בא ברגל.

לא כזה נורא. להשלים מתמטיקה, פיזיקה ופסיכומטרי אפשר בתכלס תוך שנה אם לוקחים את זה ברצינות.

יש איתי בלימודים לא מעט חבר'ה שהתחילו את התואר בגיל 26-27, אנחנו לקראת סוף השנה השניה.

כל אחד מהסיבות שלו, חלק היו בקבע, חלק היו צריכים להשלים הרבה בגרויות ולעשות פסיכומטרי, חלק סתם שרפו את הזמן.

הם מצליחים לא רע בכלל.

 

ברור שעדיף להתחיל בגיל מוקדם יותר, רוב החבר'ה בלימודים הם ילידי 1992-1994, גם אני מביניהם. חושב שעדיף לא למרוח זמן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

וואו..רחוק

מכיר מקום דומה באזור המרכז?

מכללת צפת.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

 

לפי מה שאני מכיר ושמעתי המלצות זה ג'ון ברייס

 

נצל"ש, בדיוק ביקשו ממני המלצה ואין לי מושג.

מהם המקומות המומלצים היום ללימוד ניהול רשתות וההסמכות הרלוונטיות?

פורסם
נצל"ש, בדיוק ביקשו ממני המלצה ואין לי מושג.

מהם המקומות המומלצים היום ללימוד ניהול רשתות וההסמכות הרלוונטיות?

 

ממה ששמעתי הכי מקצועי זה C סקיוריטי, אני לומד בכלל בINT שזה נס לשעבר.

פורסם

זה תלוי בך. האם יש לך את היכולת להושיב את עצמך ולא למרוח את הזמן בהרצאות מקוונות.

 

היום אחרי שאני כבר באמצע שנה שלישית במדעי המחשב ועובד בתחום אבטחת המידע אני אומר חד משמעית - לתואר עד כה אין שום קשר לתעשייה.

גם איך שמלמדים לתכנת - זו ממש לא הצורה הנכונה. יקח זמן רב עד שיוצא תואר יתחיל לתכנת כמו שצריך.

מה גם שאתה לא רוצה לתכנת...

 

מה שכן הייתי ממליץ לך (הואיל ואתה בתחום התקשורת) - תעשה הסמכות. יש הסמכה שנחשבת קשה במיוחד והמבחנים אליה הם בחו"ל, נראה לי שזה CCIE אבל לא בטוח. בטח החבר'ה פה יודעים טוב ממני.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

×
×
  • תוכן חדש...