Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

צריך להחליף צמיגים במאזדה 3 שלי. 215/45/18

כנראה שבחודשים הקרובים אמכור את הרכב ולכן אני לא רוצה ללכת על משהו יקר.

אשמח לקבל המלצה על צמיג ראוי, זול וטוב ביחס למחיר.

תודה רבה

 

נ.ב,

גם המלצה למקום להחליף בו באיזור ת"א יעזור

פורסם

לא רשמת מה קוד המהירות שנדרש.

אם W מספיק או הרכב מיוצר לפני 2008, תקנה פאלקן כזה :

https://tires.yad2.co.il/tire-service?tire=5470&cs=1&diameter=9&aspectRatio=11&width=19

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ואולי, אם מצב הצמיגים אינו נוראי, אפשר למשוך איתם ולגלם את עלותם במחיר המכירה, ושהקונה יחליט אילו צמיגים חדשים הוא מתקין.

פורסם
ואולי, אם מצב הצמיגים אינו נוראי, אפשר למשוך איתם ולגלם את עלותם במחיר המכירה, ושהקונה יחליט אילו צמיגים חדשים הוא מתקין.

 

לההה , אחד הצמיגים כל הזמן מאבד אויר. לא רוצה לסכן את המשפחה שלי

פורסם

איבוד אוויר יכול להיגרם גם מתקר שעלות תיקונו כ-50 ש"ח. האם בדקת?

אם זו הבעיה היחידה, לא רואה כאן סיכון מיותר (לאחר ביצוע תיקון הולם).

פורסם
איבוד אוויר יכול להיגרם גם מתקר שעלות תיקונו כ-50 ש"ח. האם בדקת?

אם זו הבעיה היחידה, לא רואה כאן סיכון מיותר (לאחר ביצוע תיקון הולם).

 

אכן בסופו של דבר היה בורג בצמיג שגרם לבריחת האויר.

בכל זאת הרכבתי 4 צמיגים חדשים של פאלקן אצל אנטון חנניה , אחלה שירות ואחלה מחיר.

 

תודה על העזרה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...