Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

 

אני יודע שהאוטו בעייתי מבחינת הגיר ואף אחד לא רוצה אותו.

הסיבה שאני כן מעוניין:

א. שווי שוק - צניחה חופשית (ואני קצר במזומנים)

ב. אחלה רכב ללא קשר לגיר

 

גם אם נדרשתי לתקן את הגיר בכמה אלפים... עדיין המחיר יהיה סולידי לגמרי לעומת רכב אחר.

 

השאלה היא:

למה צריך לשים לב לפי בדיקה של רכב כזה?

איך יודעים אם גיר טוב/לא טוב (חוץ מנוחות הנסיעה שלו)?

מהי עלות טיפול בבעיות גיר?

ואם מישהו מכיר את ציון הדרך (בק"מ) שחלקים מתחילים לעשות בעיות?

פורסם

עניתי(וחברים נוספים) על נושא דומה אתמול או שלשום.

חיפוש פשוט יביא לך המון תוצאות רלוונטיות.

 

יש אחריות ל5 שנים+5 שנים נוספות אחריות חלקית.

מה יקרה אחר כך? אלוהים גדול.

 

זה שהשוק ברצפה זה "סבבה",אבל עוד 3-4 שנים שלא תהיה אחריות על הגיר,מי יקנה אותה ממך?

והאם יהיה לך שווה לתקן גיר ברכב שעולה 15 אלף במחיר של 5-6?

 

הבעיות לא צצות בק"מ,אלא שילוב של תוואי נסיעה,סגנון ובלאי.

בחברה בה עבדתי היו רכבים שעברו 70-80 אלף והיו כאלה שבק"מ הזה כבר נכנסו פעם שלישית למוסך.

חוץ מזה,גומיות בדלתות שמתקלפות ונופלות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...