Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד הוכחה שלא כדאי לסמוך בעיניים עצומות על בעלי מקצוע/מכוני רישוי


ramik33
שימו לב! השרשור הזה בן 2242 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השאלה הנשאלת - איך אפשר להמנע ממצב כזה? אני מתכוון - אם על פניו לפי ראות העיניים הכל נראה תקין ולא יבש/סדוק/בדרך לשם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הדעה שלי על מכוני טסטים היא שכולם חאפרים ברמה כזו או אחרת.

 

גם אני לפני מספר שנים נכנסתי עם המרצדס שלי לעבור טסט (C200 דיזל), מיותר לציין שאבא שלי מכונאי מרצדס קרוב ל-30 שנה ותמיד היה בודק את הרכב שלי. כל דבר קטן היה מתוקן מיידית. אחד הבוחנים פסל אותי על צינורות בלם. כששאלתי למה, הוא ליפף את אחד הצינורות עם שתי הידיים לצורת בייגלה והראה לי סדקים קטנטנים. איך לא יהיו סדקים קטנטנים אם אתה מלפף צינורית לצורה לא טבעית בעליל?

אין אחידות בין המכונים. כל אחד עושה מה שבא לו.

 

איך להמנע? לבחור מוסך טוב, לטפל לפי הספר, ולהכנס לבדיקות עונתיות/לפני טסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה סתם מתלהם ומכפיש (מזל שלא פרסמת שמות), אם תופעת הנזילה הייתה בטסט/ טיפול, אז גם היית מרגיש את אותו אובדן בלימה שדיווחת עליו כשהצינור כן כשל.

 

פשוט גם בטסט וגם בטיפול הצינור עדיין לא כשל ולא הייתה ירידה בבלימה וכשהוא נכשל, זה קורה בבת אחת.

 

תקן ותמשיך בלי להרגיש שדופקים אותך וכולם נוכלים ורשלנים.

 

 

מתלהם? מכפיש? איפה התלהמתי ואת מי הכפשתי?

 

בניגוד להרגשה הרעה שיש לי, ההודעה שלי היא סופר מאופקת וגם לא הזכירה שום שם.

 

אפילו בראשית דברי כתבתי שאין בכוונתי להשחיר או להכליל..

 

רכב עם צינור בלם רקוב שעבר טסט זה לא מצב תקין. ומוסכניק שעשה טיפול באלפי שקלים ולא קלט את העניין גם מבחינתי לא תקין.

 

אין לי דרך לדעת אם דברים כאלה בלויים ברכב או לא. בשביל זה אני ועוד רבים משלמים כסף במוסך. אם מוסך לא יכול למנוע מצבים אז איזה מן מוסך זה, כנ"ל לגבי מכון הטסטים.

 

איבוד הבלימה כן קרה פתאום אבל לדעתי היו צריכים לעלות על זה לפי מראית עין. אני כן יכול להבין שפספסו את זה, בסך הכל בני אדם, אבל לא מקבל את זה כאשמה של בעל הרכב. כמו שנאמר חבל שלא בודקים דברים כאלה ביתר קפדנות.

 

בנוסף, bigmik, צר לי שלא מסתדר לך אבל אלה פני הדברים וזה מה שהיה. כבר כתבתי שמדובר במרצדס דיזל, וכמה ק"מ נסע הרכב ממש לא רלוונטי, או שתקין או שלא תקין. לא יודע כמה נסע הרכב - אבל לא מעט. אני כן יודע שהוא מטופל כמו שצריך.

 

 

עדכון של הרגעים האחרונים, בעל המכון השתתף בכל עלות התיקון באופן מעורר הערכה (בלי ויכוח בכלל). כל הכבוד לו.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייתכן.

 

העיקר שהכול בא על מקומו בשלום. מכל הבחינות.

 

מאחל לכולם נסיעות בטוחות וטובות.

 

אפשר לנעול מבחינתי.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה לראות כי איכות התמונה לא משהו, אבל הצינור לא נראה יבש/סדוק.

בטסט האחרון שלי החלפתי צינורות בלם ברכב וכשהם יבשים וסדוקים קשה מאוד לפספס את זה.

 

שמח שלא היו נפגעים בנפש או ברכוש.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלהם? מכפיש? איפה התלהמתי ואת מי הכפשתי?

 

בניגוד להרגשה הרעה שיש לי, ההודעה שלי היא סופר מאופקת וגם לא הזכירה שום שם.

 

אפילו בראשית דברי כתבתי שאין בכוונתי להשחיר או להכליל..

 

רכב עם צינור בלם רקוב שעבר טסט זה לא מצב תקין. ומוסכניק שעשה טיפול באלפי שקלים ולא קלט את העניין גם מבחינתי לא תקין.

 

אין לי דרך לדעת אם דברים כאלה בלויים ברכב או לא. בשביל זה אני ועוד רבים משלמים כסף במוסך. אם מוסך לא יכול למנוע מצבים אז איזה מן מוסך זה, כנ"ל לגבי מכון הטסטים.

 

איבוד הבלימה כן קרה פתאום אבל לדעתי היו צריכים לעלות על זה לפי מראית עין. אני כן יכול להבין שפספסו את זה, בסך הכל בני אדם, אבל לא מקבל את זה כאשמה של בעל הרכב. כמו שנאמר חבל שלא בודקים דברים כאלה ביתר קפדנות.

 

בנוסף, bigmik, צר לי שלא מסתדר לך אבל אלה פני הדברים וזה מה שהיה. כבר כתבתי שמדובר במרצדס דיזל, וכמה ק"מ נסע הרכב ממש לא רלוונטי, או שתקין או שלא תקין. לא יודע כמה נסע הרכב - אבל לא מעט (רכב של אחי), אני כן יודע שהוא מטופל כמו שצריך.

 

 

עדכון של הרגעים האחרונים, בעל המכון (שהזדעזע לא פחות מאחי) השתתף בכל עלות התיקון באופן מעורר הערכה (בלי ויכוח בכלל). כל הכבוד לו.

 

מה אתה מתרגש? יש פה אנשים שאם מישהו ירצח ביריות הם יגידו שהוא אשם כי הוא עמד בנתיב הכדור שנורה עליו

הצדק עימך, מזל גדול ונס שלא קרה דבר מהחאפריות הזאת וגם בעל המכון הבין את זה ולכן השתתף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני החלפתי את כל צינורות הבלימה ברכב שלי שמגיעים כצינורות גומי (אאודי אס3) לצינורות בלימה שזורים מאלומיניום.

הרבה יותר בטיחותי מגומי שיכול להקרע אפילו מביס קטן של חתול מתחת לרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני החלפתי את כל צינורות הבלימה ברכב שלי שמגיעים כצינורות גומי (אאודי אס3) לצינורות בלימה שזורים מאלומיניום.

הרבה יותר בטיחותי מגומי שיכול להקרע אפילו מביס קטן של חתול מתחת לרכב

 

אם כבר, פחות בטיחותי כי כמובן שמתחת לשזירה יש גומי בדיוק כמו כל צינור רק שאתה לא מסוגל לראות סדקים והתנפחויות.

 

לצינורות השזורים יש ייתרונות, אבל הם לא ממש קשורים למה שכתבת או לשימוש כביש.

 

מה שכן, הם יפים (אבל חלק מהמכונים יכשילו אותך בטסט עליהם).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי, אתראה על ירידה במפלס נוזל בלמים פרושו שמפלס נמוך ויש להשלים נוזל לרמה הנכונה, בטח לא מדובר על הוראה לעצור מיידית ולגרור את הרכב למוסך.

מצב שמתאר פות"ה מציג מצב שברגע מסוים התקבלה אתראה וכמעט בו זמנית המעצורים הפסיקו להגיב. לדעתי במהלך הנסיעה המסוימת קרה משהו שגרם לדליפה/נזילה משמעותית כתוצאה מכשל טכני או פגיעה פיזית או חלילה חבלה. במקרה הזה הגיוני שעובדי המוסך ומכון הטסט "לא ראו כלום כי לא היה כלום"

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי קרה מקרה חמור יותר לפני שנים - מוסך בצפון שהחליף לי צינורות בלם "יבשים" ובדרכי חזרה עם כל המשפחה איבדתי יכולת בלימה, והצלחתי לעצור בקושי רב - מתברר שהם החליטו לקשור את הצינורות עם אזיקון שקירב אותם לחישוק כך שחתך אותם כמו סכין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2242 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...