Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנצ'יה דלתא GTIe


ilankl
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

כבר הרבה שנים שבחניית ביתו של קשיש בשכונתי עומדת לה לנצ'יה דלתא (אני מסיק ש GTIe כי זה מה שרשום על הגריל), השנתון שלה אם אני לא טועה 1988 (מספר הרכב נגמר ב-88).

לא היה באפשרותי לראות את מצבו המכני של הרכב אבל ממבט חיצוני+תא הנוסעים נראה כי הרכב נשמר טוב.

השאלה שלי היא האם זה הוא רכב שלדעתכם כדאי לקחת כפרוייקט ולהשקיע בשיפוצו? האם לרכב יש בואו נאמר "ערך היסטורי". אני לא יודע כמה הרכב היה נפוץ בזמנו בארץ ואם יהיה ניתן למצוא לו חלקים מקומית.

תודה.

פורסם

הלנצ'יה דלתא IE הגיעה לארץ רק בשנת הדגם 88'.

היה לה מנוע 1.6 בעל גל זיזים עליון כפול והזרקת דלק.

ההספק עמד על 105 כ"ס והביצועים היו טובים למדי.

אמנם לא מדובר על מכונית בעלת ערך אספני גבוה, אולם היא היתה זריזה למדי ומאובזרת היטב.

בדוק שלא חסרים חלקים קוסמטיים, הם קשים להשגה ויקרים למדי.

את אתה "מתחבר" למכונית כזו, זה יכול להיות פרוייקט מעניין למדי.

בהצלחה !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לטעמי - רכב מיוחד ויש הרבה טעם להחזיר אותו לכביש.

כלכלי זה לא יהיה, יכול להיות שיותר זול לייבא אחת כזו, אבל בהחלט רכב שהייתי עוצר להסתכל עליו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הדלתא בשנים הללו מאוד רגישה לחלודה. לפני שאתה נכנס לפרוייקט בדוק את הנושא היטב.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

רכב מעניין ושווה השקעה לטעמי שכבר כמעט ולא קיים בארץ.

 

בפורום שיפורים ישנו פרוייקט של דלתא שהייתה 1.6 טורבו במקור ועברה הסבה ל 2.0 אטמוספרי, ממליץ לך להציץ בנושא.

 

תעלה תמונות אם יצא לך, בהצלחה!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
הלנצ'יה דלתא IE הגיעה לארץ רק בשנת הדגם 88'.

...

בדוק שלא חסרים חלקים קוסמטיים, הם קשים להשגה ויקרים למדי.

.

 

למיטב זכרוני הGTie שווקה כמו ה-HF בשנים 88-92

חלקים קוסמטיים ואחרים יש באיביי דיי בשפע ולא ביוקר מדי (הכל יחסי, לא יותר יקר מכל אירופאית רגילה לשנתון).

קיים קושי להשיג חלקים של מערכת המתלים (בפרט של הסרן האחורי) ואלו עשויים להיות נדירים ויקרים.

 

הדלתא בשנתונים אלה נחשבת אמינה למדי.

המכללים המכאניים (ובפרט המנוע, הציריות והקלאצ') עמידים מאד.

רגישות מיוחדת יש למערכות החשמל (מפלי מתח כמו כל איטלקיה מזדקנת) ומערכת המיזוג (שהייתה חלשה גם כחדשה).

 

אוטו שנמכר בכמויות גדולות באירופה (במיוחד איטליה וגרמניה) אך בארץ לא, ולכן נדיר כאן.

פורסם

כשהיינו חיילים לחבר טוב היתה אחת 89. הלכה אצלו בתאונת דרכים ועד היום יש לי את הסמל שלה שמור בקופסה. היה אוטו מדהים לתקופה, למעשה זו המכונית עם הפינה מאוד חמה אצלי בלב.

בשנתיים שהיא היתה אצלו ועד התאונה לא זכור לי תקלות או משהו כזה. אבל 20 שנה לך תזכור.

אופנוען

×
×
  • תוכן חדש...