Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי קורולה 2006 עם 150K. כל הטיפולים בוצעו בזמן עם רכיבים מקוריים.

בחודשים האחרונים האוטו כבר להניע במכה ראשונה כמו שתמיד היה.

בהתחלה חשד שלי היה דלק לא איכותי...אבל כנראה שזאת לא הבעיה.

יש לציין כי אחרי שאוטו מניע סביבוי מנוע יציבים והכל קשורה.

ניסיתי לראות עם יש הבדל מנוע חם או מנוע קר אבל תופעה ממש אקראית.

לפעמים במכה ראשונה והיה גם מקרה שלקח 10 נסיונות.

אשמח לקבל כיוונים.

 

תודה

דניאל

פורסם
תבדוק את הפלאגים ואת המצערת {ניקוי}.

 

תודה

מידע חדש מעכשיו.

מצב מחמיר....עכשיו שירדתי להסיע את הילדה לחוג, אוטו הניע בניסיון שני, סביבי מנוע עלו ל 1200 אבל לפני שמנוע ממש מתחמם בסרק הסל"ד ירד ל 500 . גימגומים אבל לא נכבה. אחרי שמנוע התחמם לגמרי, הסל"ד חזר להיות יציב על סביבות 700.

עדיין רלוונטי ניקוי המצערת ופלאגים?

יש קשר לחיישן טמפרטורה?

תודה

דניאל

פורסם

תודה רבה.

האם ניתן לנקות בלי לפרק את בית המצערת? היות והמלצה אחרי פירוק זה להחליף את האטם שכרגע אין לי.

 

תודה

דניאל

פורסם

דניאל,אני אף פעם לא ביצעתי בקורולה אבל תאתר את המנוע צעדים אם יש {קרוב לוודאי שכן},תפרק אותו מגוף המצערת ותנקה אותו בנפרד וגם את המיקום שלו במצערת עצמה,בהצלחה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

ערב טוב לכל חברי הפורום

 

אז בוצע ניקוי מצערת בצורה יסודית.

מלא פיח וליכלוך קשה של 10 שנים ירדו משם.

נפילה וגימגום של סל"ד ברמזור הסתדר אבל לצערי בעיית התנעה קשה עדיין קיימת.

כל פעם צריך לפחות פעמיים ואפילו שלוש פעמים עד שמצליח להתניע.

מה שלב הבא?

 

תודה

דניאל

פורסם (נערך)

ניתקת מינוס מצבר לאחר ניקוי מצערת?

אם לא, אז תנתק ל10 דקות, תחבר, תניע, ותן לרכב לעבוד בסרק 10 דקות בלי להפעיל צרכני חשמל, בלי להעביר הילוכים, בלי ללחוץ על הדוושות. רק שהרכב יעבוד מונע 10 דקות.

חיברת מתישהו סורק תקלות?

עריכה אחרונה על ידי Legend
פורסם

שבת שלום,

 

- מצבר היה מנותק בזמן הניקוי...אז כן. מצבר נותק וחובר מחדש אחרי כשעה בערך.

- בדגם הזה מנוע צעדים זה חלק בלתי נפרד ואי אפשר לפרקו

- חובר סורק סטנדרתי (שלי ביתי) שלא הראה שום תקלה (אולי קריאה של הפרמטרים יכולים להעיד על בעיה...אבל לא יודע מה ערכים נורמליים שצריכים להיות)

- אם החלפת פלגים זה הצעד המומלץ הבא, זה נראה דבר הכי קל שאפשר לעשות עכשיו.

 

תודה

דניאל

×
×
  • תוכן חדש...