Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פלאגים תבדוק בלי קשר מה מצבם...אם נחוצים החלפה כבר תחליף. איך מנוע הצעדים הוא חלק בלתי ניפרד מהמצערת? המצערת אצלך היא חשמלית או מכנית?

פורסם (נערך)

מצערת ניקית זה חשוב פלאגים וכו, זה בכי קשר הייתי עושה.

הקודן(אימובילייזר) עושה בעיות. תנתק אותו, החוט שלו מגיע לסוויץ תעקוב אחריו, תנתק ותלחים תסגור הכל יפה איזולירבנד כמה אזיקונים ושכח מהצרה.

אל תתעסק במכאניקה בטויוטה הדברים האלה לא מתקלקלים חיישנים מנוע צעדים מי שמע על זה בכלל בטויוטה.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

מצערת חשמלית.

אחליף פלאגים בכל מקרה.

 

"הקודן" היה בין החשודים הראשונים שלי, במיוחד שאני יודע שזה התקנה מקומית יכול להיות בהחלט בעיה (כבר מצאתי בעיה בהסבה לחלונות חשמל בגלל עבודה לא מקצועית).

חשבתי שאפשר לצורך בדיקה לנטרל את הקודן..אבל לא מצאתי איך ואין לי תרשים חיבורים!

 

אבל אני חושב שזה בהחלט יכולה להיות הסיבה.

 

אשמח לקבל המלצות בכיוון הקודן.

 

תודה

דניאל

פורסם (נערך)

דניאל,

אל תחפש ואל תקרקש, הקודן הוא הבעיה היה לי את הבעיה הזאת בדיוק בקורולה, וגם אני הפכתי ונברתי, זה נוקיה של פעם הרכב הזה לא מתקלקל, תעיף את הקודן.

תעשה בדיקה, כשאתה רואה שהוא לא מניע בנגיעה, תנתק את הקונקטור מאחורי הקודן בחיבור לקופסא - זה שמתחבר ל "מוח" של הקודן ותחזיר, ותראה הפלא ופלא יניע מכה ראשונה.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אין חכם כבעל נסיון ולכן אם סובארו לוייאל מציע לנתק את הקודן כי התופעה כן מוכרת לו באותו סוג רכב והוא כבר נותן לך את הפיתרון אז נתק את הקודן..גם מה אתה צריך קודן? הקודנים האלה הם רק נטל ובדיחה שברגע שהוא נידפק לך הבדיחה הופכת לבכי. עכשיו לא מניע בפעם הראשונה מחר לא יניע בפעם האחרונה...נתק אותו וחזור לעדכן. כל חשמלאי רכב יכול לבצע לך את הניתוק..אם אתה רוצה מישהו מקצועי שינטרל אותו לחלוטין מכל הניתוקים שלו אני ממליץ לך להגיע לסאשה בחדרה רחוב קלז 9 העסק ניקרא spl. מזהיר אותך אתה עלול להיתאהב בבחור.

×
×
  • תוכן חדש...